![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 25-02-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 169.153 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-02-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 169.153 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mirauto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ekkersrijt 3127a |
Postcode | 5692 CD |
Plaats | Son En Breugel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19270070 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mirauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket (1)
GBV-81-K
= Bedrijfsinformatie =
Bij MIR auto zijn wij gespecialiseerd in kwalitatieve, betaalbare occassions. Wij hebben altijd ruim 30 compact- en middenklasse auto's op voorraad. Denk onder andere aan Suzuki, Volkswagen, Opel en Hyundai.
? Al onze auto's worden rijklaar geleverd met nieuwe APK
? Ook uw adres voor zomer- en winterbanden
? Inruil mogelijk en ter plekke vrijwaren is mogelijk (neem de tenaamstellingscode en het
kentekenbewijs mee)
Goed om te weten: Banken (waaronder ING bank) hebben een wachttijd ingesteld hebben voor het overmaken van grote bedragen. Wij verzoeken u om hier rekening mee te houden.
Interesse in deze auto? Bel of mail ons gerust met uw vragen en maak vrijblijvend een afspraak voor een proefrit. De koffie staat klaar!
De auto gekocht? Op 2 minuten rijden van onze showroom vindt u een PostNL Service Point. Hier kunt u de auto op uw naam zetten. Neem hiervoor uw rijbewijs of paspoort/identiteitskaart mee! De kosten voor het op naam zetten zijn € 10,10 en het kentekenbewijs krijgt u thuisgestuurd.
NIEUW!
Sinds Oktober 2021 zijn wij officieel partner van FinancialLease.nl!
Kunt u de auto niet in een keer volledig betalen? Overweeg dan om gebruik te maken van FinancialLease.nl. FinancialLease.nl is specialist op het gebied van financial lease voor ondernemers waarbij transparantie, maatwerk en prijs centraal staan. FinancialLease.nl is niet gebonden aan een leasemaatschappij, bank of automerk, maar is geheel onafhankelijk en objectief. Raadpleeg Financiallease.nl voor meer informatie.
Mir Auto V.O.F.
Ekkersrijt 3127A
5692 CD, Eindhoven (Son en Breugel)
Tel: 049 932 48 30
Tel: 06 19 270 070
INFO@MIRAUTO.NL
WWW.MIRAUTO.NL
Openingstijden
MAANDAG T/M VRIJDAG 09:00 -18:00
ZATERDAG 09:00 - 17:00
ZONDAG GESLOTEN (eventueel op afspraak mogelijk)
Buiten deze tijden kunt u ons ook makkelijk bereiken via info@mirauto.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
![Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10344/nissan-qashqai-158-n-connecta.jpg)
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.