![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 10-12-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.466 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-ZBZ-44 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-12-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.466 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-ZBZ-44 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Centrum Raaijmakers B.V. |
Contactpersoon | Bart Raaijmakers |
Adres | Ekkersrijt 3010 |
Postcode | 5692 CA |
Plaats | Son En Breugel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 745062 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.acrauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2014 - dec. 2015
Technische informatie
Koppel: 165 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 181 x 159 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Schitterende dealer onderhouden Nissan Qashqai 1.2 Connect Edition met vele opties. Deze auto is afkomstig van de eerste eigenaar en zowel het interieur als het exterieur van de auto verkeren in zeer nette staat. Alle boekjes, sleutels en nationale autopass zijn ingevuld en aanwezig. De auto heeft de volgende opties: Stoffenbekleding - Climate control - Cruise control - Touch screen Navigatie - Bluetooth telefoon - Multimedia voorbereiding - parkeersensoren voor en achter - Rondomzicht camera - Rijstrooksensoren - 18" lichtmetalen velgen - Mistlampen voor - Keyless entry - Keyless start - Led dagrijverlichting - Trekhaak enz. Voor meer informatie of een bezichtiging kunt u contact opnemen met +31 (0)499-745062 of bekijkt u onze website www.acrauto.nl, hier vindt u 52 hoge resolutiefoto's van deze schitterende Nissan Qashqai 1.2 Connect Edition.
= Bedrijfsinformatie =
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Wij berekenen geen afleveringskosten !!! De prijs op internet is de verkoop prijs incl. APK. Al onze auto`s zijn NAP (nationale autopas) goedgekeurd of zijn voorzien van een Belgische Carpass. Aanvullende garantie tegen meerprijs is mogelijk alsmede extra onderhoud. Zie onze website www.acrauto.nl
Inruil is altijd mogelijk. Met al meer dan 35 jaar ervaring staan wij graag voor u klaar ! Voor meer informatie kunt u contact opnemen met +31 (0)499-745062. Kijk ook eens op onze website www.acrauto.nl !!!!
WIJ HEBBEN 2 LOCATIES 100 METER VAN ELKAAR. OP DE EERSTE FOTO STAAT DE LOCATIE VAN DE AUTO. EKKERSRIJT 3010 OF EKKERSRIJT 1001 IN SON.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
![Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10344/nissan-qashqai-158-n-connecta.jpg)
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.