Bouwjaar | 16-09-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 192.578 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-545-JV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-09-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 192.578 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-545-JV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mirauto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ekkersrijt 3127a |
Postcode | 5692 CD |
Plaats | Son En Breugel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19270070 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mirauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 181 x 159 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket (1)
Distributie set met waterpomo BIJ 130T nieuwe ,-/////slippen bij noger snelheid bak
= Bedrijfsinformatie =
Bij MIR auto zijn wij gespecialiseerd in kwalitatieve, betaalbare occassions. Wij hebben altijd ruim 30 compact- en middenklasse auto's op voorraad. Denk onder andere aan Suzuki, Volkswagen, Opel en Hyundai.
? Al onze auto's worden rijklaar geleverd met nieuwe APK
? Ook uw adres voor zomer- en winterbanden
? Inruil mogelijk en ter plekke vrijwaren is mogelijk (neem de tenaamstellingscode en het
kentekenbewijs mee)
Goed om te weten: Banken (waaronder ING bank) hebben een wachttijd ingesteld hebben voor het overmaken van grote bedragen. Wij verzoeken u om hier rekening mee te houden.
Interesse in deze auto? Bel of mail ons gerust met uw vragen en maak vrijblijvend een afspraak voor een proefrit. De koffie staat klaar!
De auto gekocht? Op 2 minuten rijden van onze showroom vindt u een PostNL Service Point. Hier kunt u de auto op uw naam zetten. Neem hiervoor uw rijbewijs of paspoort/identiteitskaart mee! De kosten voor het op naam zetten zijn € 10,10 en het kentekenbewijs krijgt u thuisgestuurd.
NIEUW!
Sinds Oktober 2021 zijn wij officieel partner van FinancialLease.nl!
Kunt u de auto niet in een keer volledig betalen? Overweeg dan om gebruik te maken van FinancialLease.nl. FinancialLease.nl is specialist op het gebied van financial lease voor ondernemers waarbij transparantie, maatwerk en prijs centraal staan. FinancialLease.nl is niet gebonden aan een leasemaatschappij, bank of automerk, maar is geheel onafhankelijk en objectief. Raadpleeg Financiallease.nl voor meer informatie.
Mir Auto V.O.F.
Ekkersrijt 3127A
5692 CD, Eindhoven (Son en Breugel)
Tel: 049 932 48 30
Tel: 06 19 270 070
INFO@MIRAUTO.NL
WWW.MIRAUTO.NL
Openingstijden
MAANDAG T/M VRIJDAG 09:00 -18:00
ZATERDAG 09:00 - 17:00
ZONDAG GESLOTEN (eventueel op afspraak mogelijk)
Buiten deze tijden kunt u ons ook makkelijk bereiken via info@mirauto.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.