![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 26-08-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.233 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-790-PF Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-08-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.233 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-790-PF Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rob Kwinten Auto's |
Contactpersoon | Rob Kwinten |
Adres | Barentszstraat 12 |
Postcode | 5554 PN |
Plaats | Valkenswaard |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15290904 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.robkwintenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R17
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 439 x 177 x 152 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.165 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 632 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Service Pakket 1 (€ 249): ? Nieuwe APK-Keuring? € 25,-- Brandstof? Standaard recondition beurt? Complete voertuig check? Tenaamstellen kentekenbewijs
- Service Pakket 2 (€ 649): ? Nieuwe APK-Keuring? Professionele recondition beurt? Polijsten? € 50,-- Brandstof? Kleine beurt (indien nodig)? 3 maanden garantie op motoren versnellingsbak(excl arbeids loon)? Tenaamstellen kentekenbewijsService pakket 2Max 160.000 km en 10 jaar oud
= Bedrijfsinformatie =
Wij staan 6 dagen per week voor U klaar, om teleurstelling te voorkomen graag vooraf even contact opnemen en uw afspraak is geregeld!
Rob Kwinten
06-15290904
info@robkwintenautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Pulsar | Leve het gezonde verstand
Enkele jaren geleden vond Nissan een makkelijke manier om zich te onderscheiden van de rest: door bijzondere modellen te bouwen. Denk daarbij aan de razend populaire Qashqai, de knotsgekke Juke en de revolutionaire Leaf. Nu introduceert Nissan echter een gewone, nuchtere en gemiddeld grote auto die alle emotie van de andere modellen spontaan doet vergeten. Waarom?
![Autotest | Nissan Pulsar Leve het gezonde verstand](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/85/nissan-pulsar.jpg)
Misschien wel de meest verstandige auto van dit moment. Niet opwindend of vernieuwend maar wel ruim, veilig, comfortabel en degelijk. Naast alle pretmodellen is dit de nuchtere auto van Nissan.
Plus
- zeer ruim, vooral achterin
- prima weggedrag
- stille, zuinige motoren
Min
- forse tildrempel bagageruimte
- weinig bescheiden prijskaartje
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Waarom levert Nissan na jaren van afwezigheid weer een brave, middelgrote gezinsauto? Omdat het kan! Toen het ontwikkelen van nieuwe modellen kostbaar was, koos Nissan voor zekerheid door zich nadrukkelijk te onderscheiden van de massa. Wie op zoek was naar een bijzondere en tegelijkertijd betaalbare auto had maar één keuze: Nissan.
Nissan heeft die voorsprong gebruikt door achter de schermen een nieuwe bouwwijze te ontwikkelen. Hierdoor zijn componenten onderling uitwisselbaar en kunnen eenvoudig nieuwe modellen worden ontwikkeld. En omdat Nissan de autoliefhebber met de huidige modellen al bedient, kon de Pulsar geheel worden gericht op comfort, functionaliteit en degelijkheid. Nog meer dan de concurrentie is de Pulsar daarom een auto die wordt gekozen met het gezonde verstand.