Bouwjaar | 11-10-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.190 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SR-364-P Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-10-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.190 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SR-364-P Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Zoggel Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Cereslaan 20 |
Postcode | 5384 VT |
Plaats | Heesch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Website | www.vanzoggelautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/60 R15
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 169 x 155 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.106 kg
Laadvermogen: 474 kg
GVW: 1.580 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 510 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Disclaimer: Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Mob 06-53178524
Bezichtiging] Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons te bellen voor een afspraak voordat u langs komt? Het is namelijk mogelijk dat wij onderweg zijn ..
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Note | De Note aan de man brengen
De eerste generatie van de Nissan Note was een prima MPV die er keurig uitzag en keurig reed. Maar... Nissan wil meer dan dat! Met een onderscheidend uiterlijk, slimme techniek en sublieme rijeigenschappen moet de nieuwe Note de beste auto in zijn soort worden. Sterker nog: Nissan wil met de nieuwe Note de ook concurrentie aangaan met traditionele compacte personenauto's. Is dat gelukt?
Ruim, vlot, zuinig en modern. De Note biedt alle voordelen van een MPV en combineert dat met de rijeigenschappen van een hatchback. Benzinemotor stuk beter dan de diesel.
Plus
- comfortabel
- ruim en praktisch
- moderne, slimme techniek
Min
- benzine-versies mogen geen aanhanger trekken
- wel zuinig, maar niet zo zuinig als beloofd
- luidruchtige dieselmotor
Conclusie
Nissan zet hoog in met de nieuwe Note. Deze compacte MPV wil niet alleen de beste in zijn soort zijn, maar wil zelfs de strijd aangaan met traditionele personenauto's. Een uitgebreide kennismaking leert dat Nissan grotendeels in deze opzet is geslaagd.
In vergelijking met andere MPVs heeft de Note een vlotter uiterlijk en een modernere uitrusting. De motoren zijn bovengemiddeld goed, maar als het gaat om een combinatie van goede prestaties en een laag verbruik niet de absolute top. De Note biedt volop ruimte, maar mist slimmigheden om die ruimte optimaal te benutten.
De uitrusting en het weggedrag (met benzinemotor) zijn van topkwaliteit. Juist daarom kan de Note inderdaad de strijd aan met traditionele personenauto's. Die bieden echter minder ruimte, terwijl de prijs vrijwel gelijk ligt.