Bouwjaar | 30-03-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 80.436 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-717-JV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 5.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 80.436 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-717-JV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gebr. Raaijmakers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prins Reinierstraat 14 |
Postcode | 4651 RZ |
Plaats | Steenbergen Nb |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)167 - 566757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoraaijmakers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2015 - mrt. 2018
Aandrijving
Actieradius: 199 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 144 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 177 x 155 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.425 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.970 kg
Accu
Accu: 24 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW, 31 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 40 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 50 kW, 256 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 22 minuten
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 22.8 kWh
Ingeschatte actieradius: 132 km
Ingeschat verbruik: 19.99 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 139 km
Actieradius praktijk winter: 115 km
Verbruik praktijk zomer: 21.57 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 26.05 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 150 kWh/100km
Er is weer subsidie beschikbaar voor 2024, dus U kan voor deze auto € 2.000,- subsidie terug krijgen na aanschaf vanuit de overheid!
Prijs zonder subsidie is € 7.900,- (subsidie is al verrekend in onze vraagprijs)
Hij biedt volop ruimte, deze Nissan LEAF, en dankzij zijn elektrische aandrijving is er ook plenty vermogen voor een dynamische rijstijl. U kunt ervoor kiezen vanwege het milieu. Maar de elektromotor biedt ook power en prestaties! Op koude dagen voelt u zich snel behaaglijk op de verwarmbare stoelen. Hoe koud het buiten ook is, het verwarmbare stuurwiel brengt uw handen en vingers snel weer op temperatuur. Natuurlijk behoren 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en elektrisch bediende ramen ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. De regensensor reageert op de neerslag die op de voorruit belandt. Van een paar spatjes tot een hoosbui: de ruitenwissers weten wat ze te doen staat. Een constante snelheid is goed voor de ontspanning onderweg, en de cruise control zorgt ervoor. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn navigatiesysteem en boordcomputer.
De geadverteerde prijs is op basis van ons basispakket. Deze occasion kan ook geleverd worden met het BOVAG pakket voor de prijs van: € 8.895,- (€ 6.895,- inclusief subsidie)
Zie onze website www.autoraaijmakers.nl voor meer info over onze afleverpakketten.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn BOVAG lid en bestaan 30 jaar, in onze advertenties staan gegarandeerde kilometerstanden en bouwjaren. Alle auto's worden bij ons met het basispakket afgeleverd, u heeft zelf de keuze om het BOVAG pakket af te s
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan LEAF e+ | Doorstromen
Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".
De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.
Plus
- groot, bruikbaar bereik
- goede prijs/prestatie-verhouding
- Uiterst comfortabel
Min
- merkbaar zwaar
- stuurwiel nauwelijks verstelbaar
- Matige ruimte achterin
Conclusie
De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+ sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.
Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.