Bouwjaar | 30-12-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 121.841 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-282-ZS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-12-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 121.841 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-282-ZS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat 64 |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 422176 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2019 - apr. 2022
Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aandrijving
Actieradius: 385 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 179 x 154 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.656 kg
Laadvermogen: 484 kg
GVW: 2.140 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 62 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 1, 1-fase, 6.6 kW, 43 km actieradius per uur, compleet vol in 9 uur en 23 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 100 kW, 406 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 29 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd normaal stopcontact: 17:13
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:49
Bruikbare accucapaciteit: 58.9 kWh
Ingeschatte actieradius: 328 km
Ingeschat verbruik: 20.86 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 286 km
Actieradius praktijk winter: 246 km
Verbruik praktijk zomer: 20.15 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.14 kWh/100km
Iedere rit in een elektrische auto is een weldaad: u rijdt ontspannen en in alle rust, er is volop vermogen en u komt verkwikt op uw bestemming aan. Milieuvriendelijk, stil en uitstekende rijprestaties: dat zijn de voordelen van de elektromotor. De auto is van het bouwjaar 2019 en is van de eerste eigenaar. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Rijcomfort wordt naar een hoger niveau getild in deze auto, met inbegrip van stoelverwarming, een verwarmbare achterbank en een verwarmbaar stuur. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Dankzij de 360 graden camera kunt u zowel de voor- als achterzijde van het voertuig in het oog houden, wat bijdraagt aan een veiligere rijervaring. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Na een lange werkdag in de file: daar zit niemand op te wachten. Gelukkig helpt de file assistent een handje. Het radarsysteem meet de ruimte tot de voorligger en bewaakt de juiste afstand. Stilstaan? Dan remt en stopt de auto vanzelf. Muziek luisteren wordt genieten met het high performance audiosysteem. Het full map navigatiesysteem zorgt ervoor dat u snel en ontspannen op uw bestemming aankomt. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Nissan LEAF samen. E
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan LEAF e+ | Doorstromen
Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".
De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.
Plus
- groot, bruikbaar bereik
- goede prijs/prestatie-verhouding
- Uiterst comfortabel
Min
- merkbaar zwaar
- stuurwiel nauwelijks verstelbaar
- Matige ruimte achterin
Conclusie
De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+ sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.
Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.