Bouwjaar | 30-12-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 120.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-988-XD Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-12-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 120.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-988-XD Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat 64 |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 422176 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2019 - apr. 2022
Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aandrijving
Actieradius: 385 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 179 x 154 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.656 kg
Laadvermogen: 484 kg
GVW: 2.140 kg
Accu
Accu: 62 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 1, 1-fase, 6.6 kW, 43 km actieradius per uur, compleet vol in 9 uur en 23 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 100 kW, 406 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 29 minuten
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 17:13
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:49
Bruikbare accucapaciteit: 58.9 kWh
Ingeschatte actieradius: 328 km
Ingeschat verbruik: 20.86 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 286 km
Actieradius praktijk winter: 246 km
Verbruik praktijk zomer: 20.15 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.14 kWh/100km
Innovation that excites. U ervaart het in deze Nissan. U wordt actief onderdeel van de energietransitie met de elektromotor. De auto is van het bouwjaar 2019 en is van de eerste eigenaar. De krachtige motor geeft deze Nissan uitstekende prestaties. Dankzij de stoelverwarming, verwarmbare achterbank en het verwarmbare stuur in deze auto, krijgt het begrip rijcomfort een nieuwe betekenis. Neem plaats achter het stuur en ervaar de weldaad van de comfortstoelen. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
De functie van de 360 graden camera in deze auto is om u een totaaloverzicht van de omgeving te geven, ongeacht hoe smal de straat of parkeerplek is. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Elke weg is een bekende weg voor het aanwezige navigatiesysteem. De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Harder, zachter, aan, uit, volgende track, nieuwe zender... alle audiofuncties zijn regelbaar via de audiobediening op het stuur. Deze Nissan is voorzien van DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting en usb-aansluiting.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Nissan LEAF samen. Tijdens de rit hebt u altijd een bijrijder, want de verkeersbord-detectie leest de borden langs de weg en projecteert ze voor u op het instrumentarium. Mooi binnen de lij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan LEAF e+ | Doorstromen
Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".
De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.
Plus
- groot, bruikbaar bereik
- goede prijs/prestatie-verhouding
- Uiterst comfortabel
Min
- merkbaar zwaar
- stuurwiel nauwelijks verstelbaar
- Matige ruimte achterin
Conclusie
De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+ sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.
Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.