Bouwjaar | 13-09-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 46.101 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | V-533-HB |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 13-09-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 46.101 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | V-533-HB |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autonexxt B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sprendlingenstraat 35 |
Postcode | 5061 KM |
Plaats | Oisterwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 7620750 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autonexxt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: apr. 2014 - mrt. 2018
Technische informatie
Koppel: 254 Nm
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 123 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 176 x 185 cm
Wielbasis: 272 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.470 kg
Laadvermogen: 750 kg
GVW: 2.220 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Verbruik combinatierit: 165 kWh/100km
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom in onze nieuwe showroom te Oisterwijk. Met het diverse aanbod en de scherpe meeneem prijzen staat hier altijd de juiste auto bij! Inruil is bij ons altijd mogelijk! Ondanks zorgvuldige ingave zijn specificaties en leverbaarheid voorbehouden. Autonexxt BV, Sprendlingenstraat 35, 5061 KM te Oisterwijk, Tel 013-7620750, info@autonexxt.nl, www.autonexxt.nl!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan NV200 | Ideaal of idealist?
Nissan is een pionier op het gebied van elektrische auto's. Terwijl vele merken experimenteren met aandoenlijk kleine of juist onbetaalbare grote elektrische auto's, bood Nissan als eerste een elektrische auto aan voor het grote publiek. Nu zet Nissan een nieuwe stap op het gebied van elektrisch rijden met de NV. Dit busje, pardon, deze gezinsauto, nee... wat is de NV eigenlijk?
Achteraf gezien had Nissan de NV veel eerder van een elktromotor moeten voorzien! Juist busjes blijven in de regio en hebben de ruimte voor accu's. De logsiche keuze voor slimme ondernemers.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen i.c.m. elektromotor
- ruim, praktisch en robuust
- zeer voordelig in aanschaf en gebruik
Min
- linker buitenspiegel onvoldoende verstelbaar
- matig stuurgevoel i.c.m. dieselmotor
- niet zo verfijnd als een personenauto of MPV
Conclusie
Eerst introduceerde Nissan de eerste serieuze elektrische auto voor het grote publiek. Nu zet Nissen een volgende belangrijke stap met een elektrische bedrijfsauto c.q. gezinsauto. In beide gevallen geldt dat de NV200 beter rijdt dan conventionele auto's en dat de (directe) uitstoot nul is.
Echter, als gezinsauto is de beperkte actieradius nog steeds bezwaarlijk. En terwijl kleine elektrische autootjes vaak worden ingezet als tweede auto waarbij het bereik van ondergeschikt belang is, is de e-NV200 bepaald geen boodschappenautootje. Als extreem ruime en milieuvriendelijke gezinsauto zal de e-NV200 Evalia daarom alleen een enkele idealist bereiken.
Bij een bedrijfsauto zijn de kosten allesbepalend en dan is de e-NV200 dé ideale oplossing. Dankzij de vele subsidies, is de e-NV200 voordelig in aanschaf, en dankzij de lage energieprijs zijn de kilometerkosten significant lager dan die van een benzine- of dieselauto. Zolang de e-NV200 regionaal wordt ingezet en/of de af te leggen afstand van tevoren bekend is, hoeft de beperkte actieradius geen bezwaar te zijn. Als bonus is de e-NV200 veel minder schadelijk voor het milieu en dat doet ook nog eens wonderen voor het imago van de berijder.