Mitsubishi Outlander 2.0 PHEV Instyle+ ENGINE NO GOOD
€ 5.950,-
Bouwjaar | 28-12-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.616 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-SXJ-58 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 149 kW (203 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-12-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.616 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-SXJ-58 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 149 kW (203 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DDM Export B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Kerkstraat 8 |
Postcode | 4921 XE |
Plaats | Made |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22112568 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ddmexport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2013 - okt. 2015
Technische informatie
Vermogen: 149 kW (203 PK)
Vermogen brandstofmotor: 90 kW (122 PK)
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Actieradius: 60 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 180 x 167 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.785 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 2.310 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 12 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 1, 1-fase, 2.3 kW
Accu snelladen: ja
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 44 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,4 kWh/100km
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 159 - € 174 per kwartaal
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 04:00
benzine motor tikt
= Bedrijfsinformatie =
**INDIEN U ALS NEDERLANDSE INWONER BIJ ONS KOOPT KOMT HET REST BPM BEDRAG BOVENOP DE GEADVERTEERDE PRIJS AANGEZIEN WIJ ONZE AUTO'S EXCLUSIEF BPM GEPRIJSD HEBBEN! U KUNT ZELF VIA WWW.VWE.NL ZELF HET RESTANT BPM BEDRAG OPVRAGEN.**
BIJ GEEN GEHOOR WHATSAPP
tel : +316 22112568 (MESSAGES ONLY PLEASE)
tel : +316 5329 1213 (MESSAGES ONLY PLEASE)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mitsubishi Outlander | Groene energie?
Het klinkt tegenstrijdig: een grote, zware SUV als milieuvriendelijk betitelen. Een Sports Utility Vehicle is groot, zwaar en dus onzuinig. Maar... door de Outlander te voorzien van een hybride aandrijflijn liet Mitsubishi in 2013 zien dat het ook anders kan. Nu belooft dat het nog groener kan met de Outlander voor modeljaar 2019.
Dankzij de facelift voor modeljaar 2019 is de Mitsubishi Outlander PHEV zuiniger en comfortabeler geworden. Ook op het gebied van veiligheid is de Outlander weer bij de tijd.
Plus
- sterk en zuinig
- hoogwaardige aankleding
- ruim en praktisch
Min
- problemen met snelladen
Conclusie
De Mitsubishi Outlander PHEV heeft het imago van sports utilities veranderd. Mede dankzij Mitsubishi werden SUV's niet langer overbodige en brandstofverslindende kolossen, maar praktische en zuinige gezinsauto's. Toch bleef er kritiek, want vooral zakelijke rijders kozen de Outlander PHEV vanwege het belastingvoordeel en laadden de auto vervolgens nooit op, waardoor het voordeel voor het milieu teniet werd gedaan.
Om er voor te zorgen dat de Outlander PHEV altijd zuinig is, is de auto voor modeljaar 2019 voorzien van een nieuwe benzinemotor. Daarmee is het praktijkverbruik zonder assistentie van de elektromotor gedaald van 10 liter per 100 km naar 6.5 liter per 100 km. Hoe vaker wordt geladen, hoe verder dit zal dalen. Wie iedere 43 km oplaadt, verbruikt helemaal geen brandstof. Best groen toch?