Mitsubishi Outlander 2.0 PHEV 4WD Executive/Camera/Trekhaak/standkachel/18/PDC
€ 18.449,-
Bouwjaar | 21-12-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.747 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HN-027-R Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 21-12-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.747 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HN-027-R Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vughterpoort auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weerdskampweg 1719 |
Postcode | 5222 BA |
Plaats | 's-Hertogenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 6900725 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vughterpoortauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2015 - dec. 2016
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 150 kW (204 PK)
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 45 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 180 x 170 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.820 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 2.340 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 12 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Schuko, 1-fase
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 159 - € 174 per kwartaal
Plug in hybride! wegenbelasting slechts €55,- per maand. stijlvolle Silky white pearl/parelmoer lak. Luxe Executive edition : leder/alcantara bekleding,stoelverwarming, standkachel , Sportpack: Alu-sportpedalen+instaplijsten/bumperprotector, Rockford Fosgate premium audio met DAB & Sub+bluetooth bellen/streamen, privacy glass,18" blackstyling velgen met goede banden, parkeersensoren voor+achter & camera. Trekhaak, mag 1500kg trekken. Wij bieden u diverse onderhouds-/extra garantiepakketten.
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom in ons familiebedrijf te 's-Hertogenbosch, al sinds 1976 staan Hans, Roel en Rex Nuyten voor u klaar. Ruim 50 occasions op voorraad!
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mitsubishi Outlander | Groene energie?
Het klinkt tegenstrijdig: een grote, zware SUV als milieuvriendelijk betitelen. Een Sports Utility Vehicle is groot, zwaar en dus onzuinig. Maar... door de Outlander te voorzien van een hybride aandrijflijn liet Mitsubishi in 2013 zien dat het ook anders kan. Nu belooft dat het nog groener kan met de Outlander voor modeljaar 2019.
Dankzij de facelift voor modeljaar 2019 is de Mitsubishi Outlander PHEV zuiniger en comfortabeler geworden. Ook op het gebied van veiligheid is de Outlander weer bij de tijd.
Plus
- sterk en zuinig
- hoogwaardige aankleding
- ruim en praktisch
Min
- problemen met snelladen
Conclusie
De Mitsubishi Outlander PHEV heeft het imago van sports utilities veranderd. Mede dankzij Mitsubishi werden SUV's niet langer overbodige en brandstofverslindende kolossen, maar praktische en zuinige gezinsauto's. Toch bleef er kritiek, want vooral zakelijke rijders kozen de Outlander PHEV vanwege het belastingvoordeel en laadden de auto vervolgens nooit op, waardoor het voordeel voor het milieu teniet werd gedaan.
Om er voor te zorgen dat de Outlander PHEV altijd zuinig is, is de auto voor modeljaar 2019 voorzien van een nieuwe benzinemotor. Daarmee is het praktijkverbruik zonder assistentie van de elektromotor gedaald van 10 liter per 100 km naar 6.5 liter per 100 km. Hoe vaker wordt geladen, hoe verder dit zal dalen. Wie iedere 43 km oplaadt, verbruikt helemaal geen brandstof. Best groen toch?