Bouwjaar | 06-02-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 260.228 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 13-JB-LP Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-02-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 260.228 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 13-JB-LP Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Haisch B.V. |
Contactpersoon | Jeroen Haisch |
Adres | De Linie 42 |
Postcode | 4614 RK |
Plaats | Bergen op Zoom |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)164 - 655622 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haischautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 363 x 169 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.015 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.470 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
VOOR IN EN VERKOOP EN REPARATIE VAN UW AUTO OF BEDRIJFSWAGEN KUNT U TERECHT BIJ HAISCH AUTO'S
TEVENS KUNT U SINDS KORT OOK TERECHT BIJ HAISCH AUTO'S VOOR HET LATEN CLEANEN OF POETSEN VAN UW AUTO OF BEDRIJFSWAGEN
WEBSITES : WWW.AUTOBEDRIJFHAISCH.COM / WWW.HAISCHAUTOS.NL
TELEFOON : 0164-655622
E-MAIL : INFO@AUTOBEDRIJFHAISCH.COM
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.