Bouwjaar | 14-02-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.977 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | L-401-ZH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-02-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.977 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | L-401-ZH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Happen Auto's B.V. |
Contactpersoon | Marc van Huet |
Adres | Eindhovenseweg 58 |
Postcode | 5524 AS |
Plaats | Steensel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2524887 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanhappenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 372 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.045 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.520 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Mini Mini. De aandrijving van deze Mini wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ook extra getint glas, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor zijn aan boord.
Deze Mini Mini maakt het rijden graag gemakkelijk. Daarom verzorgt de regensensor de mate van ruitreiniging die de ruitenwissers moeten leveren bij neerslag. Het spreekt voor zich dat u in deze auto ook airconditioning aantreft. Ook buitentemperatuurmeter en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening horen tot de voorzieningen op deze auto.
Zoals u mag verwachten van deze Mini Mini is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een langere remweg, meer slijtage, grotere kans op een klapband: te weinig lucht in de banden is een slecht idee. Daarom checkt het bandenspanningscontrolesysteem automatisch of de druk in de banden nog op peil is.
Bent u nieuwsgierig geworden? Bel ons nu of mail ons voor meer informatie.
= Bedrijfsinformatie =
Op onze website www.vanhappenautos.nl ziet u een uitgebreide fotoreportage. Wij bieden u absolute netto bodem prijzen. De auto's krijgen bij binnenkomst een INKOOP-CHECK, zodat niks over het hoofd gezien wordt. De voordelen van Van Happen Auto's op een rijtje: Door directe inkoop van Dealers kunnen wij u ook vaak de onderhouds-historie garanderen. Kilometers (Nationale Auto Pas) en bouwjaren gegarandeerd. Meer dan 35 jaar ervaring in deze branche, dus wij weten waar we over praten. Fantastische service en after-sales! Iedere week 20 tot 25 nieuwe auto's op voorraad.
Altijd 75 auto's op voorraad !! En wij hanteren GEEN AFLEVERINGS-KOSTEN !! Kom gerust langs in ons onlangs geheel vernieuwde showroom .
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.