![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 13-07-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.147 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 2-XDZ-29 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-07-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.147 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 2-XDZ-29 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Store Brabant |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Orthen 208 |
Postcode | 5231 XV |
Plaats | 's-Hertogenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15552228 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carstorebrabant.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.150 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3635 x 1688 x 1415 cm
Wielbasis: 247 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Nette auto, rijdt en schakelt na behoren zonder enige mankement(en).
Wij adverteren met een all-in meeneem prijs, dus er komen geen kosten meer bij.
Graag alleen bellen in verband met drukte kunnen wij niet altijd op e-mails/berichten reageren !
Voertuig wordt geleverd met een controle beurt. DUS KOMEN GEEN KOSTEN MEER BIJ !
NAP voor de kilometerstand is aanwezig. NAP klopt ! Vraag onze verkopers naar de NAP bewijs.
LET OP ! ! Bel altijd van te voren om teleurstellingen te voorkomen !
OPENINGSTIJDEN
Maandag tot Vrijdag 10:00/17:00
Zaterdag 10:00/14:00
Zondag gesloten !
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini Electric | Een groene Mini
Mini staat bekend om de klassieke vormgeving en het dynamische weggedrag. Echter, ook Mini moet groener worden en daarom is er nu ook een elektrisch aangedreven versie van het iconische model. Maar past elektrische aandrijving wel bij een retro-model? En is een groene Mini even aantrekkelijk als de varianten met een conventionele verbrandingsmotor?
![Autotest | Mini Electric Een groene Mini](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10091/mini-mini-electric.jpg)
De Mini Electric biedt dezelfde retro-vormgeving en hetzelfde levendige weggedrag als de versie met benzinemotor, maar dan zonder uitstoot en tegen een lagere kilometerprijs. Beperkt bereik.
Plus
- heel veel rijplezier
- geslaagde vormgeving
- degelijk, solide gevoel
Min
- bombastisch geluid standaard audiosysteem
- forse prijs
- kleine actieradius
Conclusie
Is de Mini Electric even speels en begeerlijk als de varianten met conventionele aandrijving? Zeker! Echter, omdat Mini een bestaand model achteraf heeft omgebouwd tot elektrische auto was slechts ruimte voor een kleine batterij. Omdat de accu het duurste onderdeel is van een elektrische auto zou mogen worden verwacht dat de Mini Electric voordelig wordt aangeboden, maar het tegendeel is waar. De Mini Electric is duurder dan elektrische auto's van de concurrentie, die naast een groter bereik ook meer ruimte en/of luxe bieden.
En Mini zet daar slechts één ding tegenover: plezier! De proefrit leert dat het plezier zo groot is, dat menigeen de hoge prijs of het beperkte bereik daarom graag voor lief neemt. Het plezier begint met het uiterlijk, waardoor de bestuurder al een glimlach op het gezicht heeft voordat de eerste meter gereden is. Bij kalm rijden valt op hoe verfijnd de Mini in de loop der jaren is geworden op het gebied van bouwkwaliteit, uitrusting en rijeigenschappen. De grootste aantrekkingskracht zit uiteraard in het levendige weggedrag, want daarmee weet ook deze groene Mini iedereen te charmeren.