![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 04-09-2007 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 218.800 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | NF-040-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 4.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-09-2007 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 218.800 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | NF-040-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsonderneming J. Semler |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kasteeldreef 23 |
Postcode | 5151 RR |
Plaats | Drunen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55474811 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 363 x 169 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.150 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.575 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
o Nieuwe APK bij aflevering.
o Rijdt en schakelt goed.
o Airco, Cruise control, Stoelverwarming.
= Bedrijfsinformatie =
UITSLUITEND EN ALLEEN OP AFSPRAAK AANWEZIG EN GEOPEND!!!
Wilt u komen graag ruim van te voor aangeven dat u wilt komen, dan staat u niet voor een gesloten deur.
ALTIJD BELLEN. Auto's kunnen helaas niet vast gehouden worden!!
Tel: 0655474811
oo Inruil is UITSLUITEND OP locatie. oo
Eventueel een video of extra foto's mogelijk van de desbetreffende auto.
Omdat ik niet altijd aanwezig ben en om teleurstellingen te voorkomen adviseer ik u om te BELLEN voor uw komst. 0655474811
De aangegeven prijs is een VASTE meeneemprijs.
o Inruil op handelsbasis!!!!
ooo BEL ALTIJD voor u vertrekt !! ooo
Graag Tot Ziens bij J Semler Auto's in Drunen
Openingstijden:
Maandag 10.00 tot 17.00
Dinsdag 10.00 tot 17.00
Woensdag 10.00 tot 17.00
Donderdag 10.00 tot 17.00
Vrijdag 10.00 tot 17.00
Zaterdag 11.00 tot 16.00
Zondag : GESLOTEN
Tel: 0655474811
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
![Autotest | Mini MINI Eeuwig jong](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/100/mini-cooper.jpg)
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.