Bouwjaar | 25-06-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 245.287 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 09-LX-VV Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 1.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 245.287 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 09-LX-VV Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Fens Occasion Center Dongen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lage Ham 106 |
Postcode | 5102 AE |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 26850666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.focd.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2001 - dec. 2006
Modelcode: R50/R53
Technische informatie
Koppel: 150 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 363 x 169 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.505 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 163 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
NEEM VOOR U WILT KOMEN KIJKEN NAAR EEN AUTO TELEFONISCH CONTACT MET ONS OP 0162-313775 (optie 2) U BENT VAN HARTE WELKOM VOOR PROEFRIT!
Overige informatie: Inruil, financiering, garantie of nieuwe apk zijn bespreekbaar. Inruil van uw auto, bus, bestelwagen,vrachtwagen , camper, caravan, boot, graafmachines tractoren of andere industriële equipment is mogelijk! Overdekte showroom 2500 M2 met 100 occasions op voorraad! Ons adres is Lage Ham 106 in Dongen. Openingstijden:Maandag: Gesloten, Dinsdag t/m vrijdag: 09.00 t/m 17:30 zaterdag 09.00 t/m 14.00. Wij zijn bereikbaar op 0162-313 775 Verdere informatie: WWW.FOCD.NL. Voor informatie over afwijkende openingstijden wat betreft feestdagen kunt u terecht op onze home pagina van WWW.FOCD.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.