Bouwjaar | 18-01-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.371 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | NG-595-L Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-01-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.371 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | NG-595-L Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rik van de Burgt |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Geldropseweg 14A |
Postcode | 5591 EC |
Plaats | Heeze |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2260600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rikvandeburgt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2014 - mrt. 2018
Modelcode: F55/F56
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 173 x 141 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.060 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.565 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
In het moderne verkeer hebt u achter het stuur van de MINI altijd de controle. Deze auto uit 2017 heeft 139371 kilometer op de teller staan. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Sportief rijden stelt eisen aan een stevige zitpositie voor rijder en bijrijder. Vandaar de strakke sportstoelen! In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, getint glas, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
De hoogwaardige achteruitrijcamera en het display met hoge resolutie zorgen dat helemaal niets u meer ontgaat van wat er achter de auto gebeurt. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Nooit meer last van een slapende rechtervoet dankzij de uitgekiende cruise control! Geen sleutel of afstandsbediening meer nodig om deze MINI te ontgrendelen. De sloten gaan vanzelf open als u dichtbij komt, via de sensor van de keyless entry. Deze auto heeft airconditioning aan boord. Deze auto is voorzien van navigatiesysteem met harde schijf, lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
In de MINI heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit.
Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.