Mercedes-Benz S-Klasse 500 AMG Sport Lang EQ Boost BTW AUTO Burmester, TV/DVD, Pano, HUD, 360 Camera, VOL Opties
€ 59.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 22-06-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 181.968 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | ZD-858-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.999 cc |
Vermogen | 319 kW (434 pk) |
Mercedes-Benz S-Klasse 500 AMG Sport Lang EQ Boost BTW AUTO Burmester, TV/DVD, Pano, HUD, 360 Camera, VOL Opties
€ 59.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-06-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 181.968 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | ZD-858-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.999 cc |
Vermogen | 319 kW (434 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ultimate Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | de Bosschen 16 |
Postcode | 5151 RT |
Plaats | Drunen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24129696 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ultimateautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 9 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 245/50 R18
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Maten
Afmetingen (LxBxH): 526 x 190 x 150 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.925 kg
Laadvermogen: 770 kg
GVW: 2.695 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Milieu
CO2-uitstoot: 157 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn van maandag tot en met zaterdag op afspraak geopend! tenaamstellen is daarbij mogelijk bij ons op kantoor. Dagelijks telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 18:00 uur.
Mocht u een auto willen inruilen, dan kunt u enkele foto's en de kilometerstand per WhatsApp sturen. Daarbij kunt u een inruilvoorstel verwachten.
U kunt de foto's sturen naar: 06-24129696
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz S-Klasse | Compromisloos
Mercedes-Benz introduceert de zevende generatie van de S-Klasse. Die is logischerwijs groter, stiller, sneller en comfortabeler dan de voorgaande generaties. Echter, superieure rijeigenschappen zijn met de komst van elektrische auto's zelfs in een middenklasser te realiseren. Bovendien wordt rekenkracht steeds voordeliger, zodat geavanceerde elektronica beschikbaar is in doorsnee auto's. Als de S-Klasse niet kan innoveren met rijeigenschappen of luxe, wat maakt dit topmodel van Mercedes-Benz dan superieur?
De 7e generatie van de Mercedes S-Klasse legt de nadruk op de uitrusting en de rijeigenschappen, nu elektrische auto's al ultiem comfort bieden. Veel vernieuwing en pure verwennerij voor de passagiers
Plus
- extreem comfortabel
- zeer ruim
- vernieuwend
Min
- hinderlijke reflectie luchtroosters in voorrruit
- goede benzinemotor, maar niet zo goed als een elektromotor
- geen virtuele buitenspiegels
Conclusie
Hoe weet de S-Klasse zich te onderscheiden nu doorsnee auto's met elektrische aandrijving al ultiem comfort bieden en geavanceerde elektronica steeds meer gemeengoed wordt? Met innovaties op het gebied van ergonomie, veiligheid, ondersteltechniek en natuurlijk de omvang.
Moderne techniek dient in gewone auto's de functionaliteit en veiligheid. Bij Mercedes-Benz is diezelfde techniek verfijnd en doorontwikkeld om veel meer dan dat te doen. De S-Klasse verwent de inzittenden met overdaad en perfectie. De elektronica gaat verder met 3d weergave. De veiligheid gaat verder met meer zelfrijdende functies. De onderstel-techniek zet stappen vooruit met een betere combinatie van comfort en communicatie met de bestuurder. Daarbij zorgt achterwielbesturing voor ongekende wendbaarheid.
Kortom: bij gewone auto's moet omwille van het budget een keuze worden gemaakt. Bij de S-Klasse is nooit een compromis gemaakt en is steevast gekozen voor perfectie.