Mercedes-Benz S-Klasse 450 e Lang AMG Line | Dashcam | Achterasbesturing met 4.5° verstelbare stuurhoek | Rijassistentiepakket | Burmester 3D Surround Sound system | Executi
€ 163.563,- incl. BTW
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.999 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
Mercedes-Benz S-Klasse 450 e Lang AMG Line | Dashcam | Achterasbesturing met 4.5° verstelbare stuurhoek | Rijassistentiepakket | Burmester 3D Surround Sound system | Executi
€ 163.563,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.999 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Louwman Mercedes-Benz Den Bosch |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zandzuigerstraat 13 |
Postcode | 5222 AH |
Plaats | 's-Hertogenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 6404400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.louwman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modelreeks: mei 2022 - 2024
Technische informatie
Vermogen: 270 kW (367 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 67 liter
Transmissie: 9 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 2.300 kg
Wielbasis: 322 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Bekledingcode: 801
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,6 l/100km (1 op 166,7)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
Alle technologie in de Mercedes-Benz S-klasse is er op gericht om jouw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. AMG-styling geeft deze auto een extra dynamische uitstraling. Deze auto uit 2024 heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 15 kilometer. Een solide hybride: zowel een elektromotor als een verbrandingsmotor voor maximaal rijplezier en minimale milieubelasting. Misschien ben je niet veeleisend, maar na dit elektrisch bediende glazen panorama dak en het lederen interieur wil je nooit anders meer. De verwarmbare achterbank maakt het net zo comfortabel voor passagiers als de stoelverwarming met massagefunctie en stuurverwarming het doet voor de bestuurder. Je past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Van hobbels en bobbels in de weg voel je helemaal niets, dankzij de zijdezachte luchtvering en de %comfortstoelen%. De matrix LED-verlichting in de koplampen bestaat uit een raster van lichtpunten met maximale opbrengst. Bij tegenliggers past het systeem precies die punten aan die hinderlijk kunnen zijn. Je behoudt maximaal zicht! Bij de rijke uitrusting horen ook elektrische zonnerollo voor de achterruit, 19 inch lichtmetalen velgen, AMG-styling, adaptief dempingsysteem, warmtewerend glas en instelbaar onderstel.
In één oogopslag heb je alle benodigde functies onderweg in beeld, dankzij het slim ingedeelde digitale dashboard. Met de 360 graden camera, verzorgd door vier camera's, wordt rijden in drukke steden of het navigeren in nauwe ruimtes een koud kunstje. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor je rijdt. Filerijden zal nooit een pretje worden. Maar met de file assistent wordt het wél relaxter. Deze geavanceerde optie zorgt dat je automatisch de juiste afstand tot de voorligger houdt en remt bovendien als de rij tot stilstand komt. Veilig en comfortabel rijden wordt nog eens versterkt door Connected Services, zodat je diverse vitale functies van de auto altijd kunt checken in de app. Deze Mercedes-Benz is voorzien van dashboard met spraakbediening, premium audiosysteem, navigatiesysteem met harde schijf, achteropkomend verk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz S-Klasse | Compromisloos
Mercedes-Benz introduceert de zevende generatie van de S-Klasse. Die is logischerwijs groter, stiller, sneller en comfortabeler dan de voorgaande generaties. Echter, superieure rijeigenschappen zijn met de komst van elektrische auto's zelfs in een middenklasser te realiseren. Bovendien wordt rekenkracht steeds voordeliger, zodat geavanceerde elektronica beschikbaar is in doorsnee auto's. Als de S-Klasse niet kan innoveren met rijeigenschappen of luxe, wat maakt dit topmodel van Mercedes-Benz dan superieur?
De 7e generatie van de Mercedes S-Klasse legt de nadruk op de uitrusting en de rijeigenschappen, nu elektrische auto's al ultiem comfort bieden. Veel vernieuwing en pure verwennerij voor de passagiers
Plus
- extreem comfortabel
- zeer ruim
- vernieuwend
Min
- hinderlijke reflectie luchtroosters in voorrruit
- goede benzinemotor, maar niet zo goed als een elektromotor
- geen virtuele buitenspiegels
Conclusie
Hoe weet de S-Klasse zich te onderscheiden nu doorsnee auto's met elektrische aandrijving al ultiem comfort bieden en geavanceerde elektronica steeds meer gemeengoed wordt? Met innovaties op het gebied van ergonomie, veiligheid, ondersteltechniek en natuurlijk de omvang.
Moderne techniek dient in gewone auto's de functionaliteit en veiligheid. Bij Mercedes-Benz is diezelfde techniek verfijnd en doorontwikkeld om veel meer dan dat te doen. De S-Klasse verwent de inzittenden met overdaad en perfectie. De elektronica gaat verder met 3d weergave. De veiligheid gaat verder met meer zelfrijdende functies. De onderstel-techniek zet stappen vooruit met een betere combinatie van comfort en communicatie met de bestuurder. Daarbij zorgt achterwielbesturing voor ongekende wendbaarheid.
Kortom: bij gewone auto's moet omwille van het budget een keuze worden gemaakt. Bij de S-Klasse is nooit een compromis gemaakt en is steevast gekozen voor perfectie.