Mercedes-Benz GLC-Klasse Coupé 250 4MATIC AMG Orig.NL Schuifdak
€ 44.750,- incl. BTW
Bouwjaar | 27-02-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 77.758 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XR-541-B Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.991 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-02-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 77.758 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XR-541-B Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.991 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Michel Hendriks Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pearl S. Buckstraat 4 |
Postcode | 5491 DG |
Plaats | Sint-Oedenrode |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 287066 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hendriksautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 9 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 235/55 R19
Bandenmaat achter: 255/50 R19
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 473 x 189 x 160 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.685 kg
Laadvermogen: 745 kg
GVW: 2.430 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Origineel Nederlands geleverde Mercedes-Benz GLC 250 4MATIC van de eerste eigenaresse in de kleur Cavansietblauw metallic.
Keurig Mercedes-Benz dealer onderhouden, laatste servicebeurt hebben wij zojuist laten uitvoeren bij 77.753 km d.d. 03-09-2024.
(Service A uitgevoerd inclusief bougies, remvloeistof vervangen, remblokken voorzijde vervangen.)
Bij betreffende auto is de BTW zakelijk verrekenbaar! gewoon een pure originele Mercedes-Benz Coupé in top conditie.
Mochten er vragen zijn bel direct.
Wij raden u aan uw bezoek vooraf aan ons kenbaar te maken, dit om mogelijke teleurstellingen te voorkomen mocht de betreffende auto zojuist verkocht zijn.
Met vriendelijke groet,
Michel Hendriks
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz GLC 300e | De fijnste
Er is nieuws te melden over de Mercedes-Benz GLC. De middelgrote SUV is aangepast voor modeljaar 2020. Het uiterlijk is opgefrist, het infotainment is vernieuwd en de GLC beschikt voortaan over de derde generatie van Mercedes-Benz' plug-in hybride aandrijving. Daarmee kunnen meer kilometers elektrisch worden afgelegd en wordt de GLC voordeliger in aanschaf en gebruik. Maak kennis met de "GLC 300e".
De Mercedes-Benz GLC 300e is een plug-in hybride die het beste van 2 werelden biedt: de rust van een elektromotor en het uithoudingsvermogen van een verbrandingsmotor. Fijne, harmonieuze auto.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- ruim en praktisch
- voordelig in gebruik
Min
- samenspel benzine- en elektromotor niet altijd perfect
Conclusie
De Mercedes-Benz GLC heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2020. Daarbij draait het nauwelijks om het uiterlijk of de uitrusting, maar vooral om de aandrijflijn. De GLC was al bij de introductie van het model in 2015 leverbaar als hybride. Nu is de GLC voorzien van de derde generatie van Mercedes-Benz' hybride-techniek. Het verschil is in de praktijk overduidelijk: er kan een grotere afstand geheel elektrisch worden afgelegd en vervolgens kan sneller worden geladen. Ook het samenspel van de benzine- en de elektromotor is verfijnd (maar nog niet perfect).
Daarnaast heeft de GLC talloze kleine aanpassingen ondergaan waardoor het gehele plaatje nog beter klopt. Van de zitpositie tot het weggedrag: alles deugt aan de GLC. Daardoor is de Mercedes-Benz GLC 300e niet alleen een verstandige keuze, maar ook een hele fijne auto om te rijden.