Mercedes-Benz EQC 400 4MATIC TAN Business Solution AMG 80 kWh
€ 38.750,- incl. BTW
Bouwjaar | 30-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 79.762 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-473-GL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 79.762 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-473-GL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DLM | Dé Lease Maatschappij |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoevestein 6 |
Postcode | 4903 SC |
Plaats | Oosterhout Nb |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)162 - 760760 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dlm.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Aandrijving
Actieradius: 411 km
Asconfiguratie
Bandenmaat voor: 235/55 R19
Bandenmaat achter: 255/50 R19
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 476 x 188 x 162 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.395 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 2.940 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 80 kWh
Accu laden: Type 3, 3-fasen, 7.4 kW, 40 km actieradius per uur, compleet vol in 22 uur en 13 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 369 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 38 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,464720194647 kWh/100km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 395): Kosten rijklaarmaken
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz EQC | Het nieuwe Mercedes
Mercedes-Benz bereidt zich voor op de toekomst. Dat doet het merk door naast de bestaande lijn van modellen stilletjes een geheel nieuwe generatie te introduceren. Onder de naam "EQ" verschijnen elektrische auto's in alle segmenten. Die auto's worden nu nog ontworpen op basis van bestaande modellen, maar gaandeweg worden dit geheel op zichzelf staande modellen. Is de nieuwste Mercedes een goed begin voor het nieuwe Mercedes?
De Mercedes EQC is het eerste model in de nieuwe EQ serie. Dankzij elektrische aandrijving is deze SUV nog comfortabeler dan grotere/duurdere modellen van Mercedes-Benz. Prima prestaties, groot bereik
Plus
- benadert het comfort van een grotere / duurdere Mercedes-Benz
- uitstootvrij en voordelig per KM
- ruim en praktisch
Min
- laadkabel te kort
- is niet gediend van een sportieve rijstijl
Conclusie
Vormt de EQC een goed begin voor het nieuwe Mercedes? Ja, maar het is nog niet perfect. De EQC deelt de technische basis met de GLC en daarom is op details merkbaar dat Mercedes-Benz compromissen moest maken. De conventionele modellen zijn dynamisch en comfortabel, maar de EQC voelt zich alleen prettig bij een kalme, vloeiende rijstijl. Een sportieve rijstijl wordt bijna afgestraft, terwijl een rustige rijstijl wordt beloond met nog meer rust dan de conventionele modellen bieden.
Als het gaat om de techniek biedt de EQC het laatste en beste wat Mercedes-Benz in huis heeft. MBUX loopt voorop als het gaat om mogelijkheden en gebruiksgemak. Ook op het gebied van actieve veiligheid is de EQC helemaal bij de tijd. De elektrische aandrijflijn heeft een royale actieradius en dat zorgt voor zorgeloos rijden en snel laden. Ook het afleggen van lange afstanden is geen enkel bezwaar. Zoals bij iedere elektrische auto komen daar een lage kilometerprijs en uitstootvrij rijden bij.