Mazda MX-5 2.0 SkyActiv-G 184 Homura | BOSE | Recaro | BBS |

€ 41.450,- incl. BTW

Bouwjaar 17-05-2023
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 7.193 km
Deuren 2
Kenteken T-273-BT Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Mazda MX-5 2.0 SkyActiv-G 184 Homura | BOSE | Recaro | BBS |


€ 41.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-05-2023
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 7.193 km
Deuren 2
Kenteken T-273-BT Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Louwman Mazda Roosendaal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bredaseweg 241
Postcode 4705 RN
Plaats Roosendaal
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)165 - 575000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.louwman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2022 - 2024
Modelcode: ND

Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 219 km/u

Maten
Wielbasis: 231 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 997 kg
Laadvermogen: 263 kg
GVW: 1.260 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 17-05-2029
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Even voor het beeld: een mooie zomeravond, de ondergaande zon, lekker cruisen langs de boulevard, de zeewind om je hoofd... in deze fantastische cabrio. Bij het ontwerpen van de Mazda MX-5 stonden jouw comfort en jouw veiligheid centraal. De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. Altijd een goede zitpositie bij iedere snelheid, dankzij de sportstoelen. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, windscherm, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en LED-dagrijverlichting ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Qua muziekbeleving onderweg gaat deze auto ook een stevige stap verder dankzij het high performance audiosysteem. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Altijd twee handen aan het stuur, wel zo veilig en gemakkelijk. Ook daaraan is gedacht, met de audiobediening op het stuur. Zuinig, veilig en ontspannen op pad: dat kan dankzij het aanwezige navigatiesysteem. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Kinderfietsje niet gezien bij het inparkeren? Dat gebeurt je nooit meer. Daar zorgt de achteruitrijcamera wel voor! Het drukke verkeer eist onderweg al jouw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Mazda is voorzien van diverse systemen die je assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Sleutelloos instappen en wegrijden! De keyless start herkent de elektronische sleutel in jouw bezit en start de motor met een druk op de knop. Zuinig en zeker zoeven? Dan is de cruise control ideaal! De Mazda is stan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie