Bouwjaar | 26-02-2009 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.580 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | XH-797-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 93 kW (127 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-02-2009 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.580 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | XH-797-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 93 kW (127 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ramon Lemmens Automotive |
Contactpersoon | Ramon Lemmens |
Adres | Baansestraat 5 |
Postcode | 5825 BW |
Plaats | Overloon |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)478 - 202828 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rlautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R16
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 400 x 172 x 125 cm
Wielbasis: 233 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 310 kg
GVW: 1.365 kg
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 395): BOVAG Garantie: Afleverbeurt volgens schema , nieuwe apk , 12 maanden BOVAG garantie .
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Voertuigfinanciering mogelijk .
De auto is compleet met onderhoud boekje , nationale autopas & 2 sleutels .
Voor meer info bel of mail :
info@rlautomotive.nl
0478 - 202828
Om telleurstelling te voorkomen is even bellen voor beschikbaarheid van de auto aan te raden !
Dagelijks bereikbaar tussen 08:00 - 17:30
Tussen 12:30 - 13:00 beperkt bereikbaar .
Zaterdag van 10:00 tot 13:00
Zondag gesloten .
( In de avond / buiten openingstijden op afspraak mogelijk )
Mocht u iets willen weten over een van onze
occasions bel dan gerust .
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!