Bouwjaar | 29-11-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 12.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-682-JV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 830 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 39.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-11-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 12.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-682-JV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 830 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Oostendorp Uden BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Udenseweg 25 |
Postcode | 5405 PD |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 262887 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.oostendorp-autogroep.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 116 Nm
Aantal cilinders: 1
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 85 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 439 x 180 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.753 kg
Laadvermogen: 498 kg
GVW: 2.251 kg
Accu
Accu: 18 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 36 kW
Interieur
Interieurkleur: Grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 21 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,5 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 159 - € 174 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 24 maanden
Garantie: 45.000 km
Beschikbare afleverpakketten:
- Oostendorp PLUS Selectie (inbegrepen): U kijkt naar een occasion uit de Oostendorp PLUS Selectie met standaard 36 maanden garantie, waarvan 12 maanden volgens BOVAG garantievoorwaarden en 24 maanden Oostendorp PLUS garantie. Bovendien is deze auto rijklaar geprijsd, zonder verborgen kosten. Zorgeloos rijplezier noemen we dat bij Oostendorp Auto. Vraag onze verkoopadviseurs naar de voorwaarden.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Oostendorp PLUS garantie (24 maanden garantie, 45.000 km garantie); Nieuwe APK
- Fabrieksgarantie (zonder meerprijs): Dit voertuig wordt afgeleverd met de standaard fabrieksgarantie. Vraag onze verkoopadviseurs voor meer informatie.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket " Oostendorp PLUS Selectie"): BOVAG 40-Puntencheck; Geen nieuwe APK
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 80
Minimale laadtijd AC van 20% tot 80%: 1248 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 20
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 20% tot 80%: 1230 min
Basiskleur: zwart / zwart
Dit betreft een rijdende demo, die daardoor niet altijd aanwezig is en een oplopende kilometerstand heeft. Neem vooraf even contact op voor beschikbaarheid en de actuele kilometerstand.
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Mazda MX-30. Deze auto komt uit het bouwjaar 2023. De auto heeft een opmerkelijk lage kilometerstand van slechts 9500 Zuinig rijden, minder uitstoot, maximale radius. Door de hybride motor die elektrisch én benzinerijden mogelijk maakt is dit de ideale combi. De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. Een heerlijk zonnetje, of indrukwekkende wolkenpartijen? Bekijk ze onbelemmerd door het elektrisch bediende glazen panoramadak. Beknibbelen op comfort is er niet bij met deze Mazda MX-30. Hij is zelfs voorzien van een verwarmd stuurwiel! In deze Mazda profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklap
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen
Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?
De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.
Plus
- eigenzinnig karakter
- verfijnd weggedrag
- slimme constructie achterportieren
Min
- hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
- niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.
En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.