Bouwjaar | 2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 830 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 36.340,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 830 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Louwman Mazda Roosendaal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bredaseweg 241 |
Postcode | 4705 RN |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 575000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.louwman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modelreeks: feb. 2023 - 2024
Technische informatie
Vermogen: 125 kW (170 PK)
Vermogen brandstofmotor: 55 kW (75 PK)
Koppel: 116 Nm
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 140 km/u
Ledig gewicht: 1.753 kg
Wielbasis: 266 cm
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Louwman Basis € 0,-: o 12 maanden BOVAG garantie o Tenaamstelling/vrijwaring o Wasbeurt exterieur o Louwman 100 puntencheck o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Gecontroleerde KM-stand o Vloeistoffencheck & bijvullen o Minimaal 6 maanden APK
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn Louwman.
100 jaar geleden zijn we begonnen met een passie om mensen te bewegen. Wij zijn een familiebedrijf dat zich niet laat leiden door de waan van de dag en altijd kiest voor lange termijn relaties met klanten, leveranciers en personeel.
Wij begrijpen dat het laten onderhouden, repareren of kopen van een auto al spannend genoeg is. Dat doen wij daarom zonder fratsen, gebaseerd op vertrouwen. We kiezen er bewust voor om alles wat we doen buitengewoon goed te doen. We kunnen daarvoor bouwen en vertrouwen op onze mensen. Dat is de reden dat onze klanten graag bij ons terugkomen.
Onze belofte aan jou is dat wij mobiliteit leuker, beter en makkelijker maken. Voor iedereen, een leven lang, in elke situatie en met elke vorm van vervoer. Mobility for life.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen
Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?
De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.
Plus
- eigenzinnig karakter
- verfijnd weggedrag
- slimme constructie achterportieren
Min
- hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
- niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.
En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.