Bouwjaar | 24-01-2002 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.624 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 10-HZ-ST Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 999,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-01-2002 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.624 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 10-HZ-ST Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tilburg Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Galjoenstraat 43C |
Postcode | 5017 CL |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45929128 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R13
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 165 x 154 cm
Wielbasis: 239 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 960 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.475 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 410 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 176 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2002 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 55 kW (75 PK) en een cilinderinhoud van 1498 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 160 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,3 liter per 100 km en hij weegt 960 kg. De APK is geldig tot 23-09-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Telefoonnummer: 0645929128
?Instagram: Tilburg_occasions
Galjoenstraat 43, Tilburg
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda Demio | Junior MPV
Te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken. De Mazda Demio is geen mini-MPV, maar kan zich ook niet meten met de volwassen MPV's. Daarmee heeft Mazda een heel eigen marktsegment gecreëerd: dat van de "junior mpv". Het enige aanbod in dat segment is de Demio. Hoe is het om tegelijkertijd winnaar en verliezer te zijn?
De Mazda Demio is een maatje kleiner en voordeliger dan andere ruimte-auto's en haalt daar zijn voordeel uit. De rijeigenschappen en ergonomie zijn slechts gemiddeld.
Plus
- praktisch
- goed weggedrag
- goedkoop
Min
- te kleine voorstoelen
- ouderwetse vormgeving interieur
- ramen beslaan snel
Conclusie
De Mazda Demio heeft geen specifieke zwakke punten, maar scoort toch niet meer dan een voldoende. De auto weet niet te overtuigen omdat de concurrentie het zo veel beter doet. De veel goedkopere Daewoo Matiz biedt ongekend veel waar voor z'n geld terwijl een (veel duurdere) Fiat Multipla steeds weer weet te verbazen door een briljant concept. Dergelijke auto's verrassen de eigenaar keer-op-keer. De Mazda Demio daarentegen biedt precies wat Mazda belooft en niets meer dan dat.
Als Mazda meer aandacht had besteed aan een origineel vormgegeven interieur met meer bakjes, vakjes, houdertjes en niet te vergeten een paar volwaardige voorstoelen had Mazda een aanrader van de eerste orde in huis gehad. Maar nu is Mazda de enige aanbieder van een "junior MPV" en zijn prima rijeigenschappen en voldoende functionaliteit blijkbaar genoeg.