Bouwjaar | 06-03-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 225.910 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 89-KXT-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.184 cc |
Vermogen | 127 kW (173 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-03-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 225.910 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 89-KXT-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.184 cc |
Vermogen | 127 kW (173 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Doorn Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Driezeeg 23 |
Postcode | 5258 LD |
Plaats | Berlicum |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54985717 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2010
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 69 liter
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.775 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4700 x 1870 x 1645 cm
Wielbasis: 275 cm
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 608 - € 638 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-7 | Een frisse neus halen
De Mazda CX7 was bedoeld als een auto die aan alle wensen van SUV-rijders zou beantwoorden. De CX7 is stoer, ruim en uiterst luxueus. De nadruk ligt op de rijeigenschappen, niet op off-road capaciteiten. Maar de verkopen bleven achter bij de verwachtingen. Daarom heeft de auto nu een nieuw gezicht gekregen en zijn de rijeigenschappen verfijnd. Bovendien is de CX7 voorzien van een schonere motor. Autozine ging daarom letterlijk en figuurlijk een frisse neus halen met de vernieuwde Mazda CX7.
De Mazda CX7 is opgefrist. Het uiterlijk is iets aangescherpt en in het interieur ligt de nadruk nog meer op comfort. Nu ook met dieselmotor. Geen terreinauto, maar een sportieve reisauto.
Plus
- Nette prijs
- Schone en zuinige dieselmotor
- Sportieve ondertoon en toch heel comfortabel
Min
- Matige klank Bose-audiosysteem
Conclusie
De Mazda CX7 is opgefrist. Het uiterlijk is iets aangescherpt en in het interieur ligt de nadruk nog meer op comfort. De uitrusting is gemoderniseerd, waarbij met name de veiligheidssystemen een grote stap vooruit hebben gemaakt. Het onderstel is aangepast, waardoor de auto nu scherper stuurt en tegelijkertijd meer comfort biedt; het gaat hier echter om verbeteringen op details.
Het grootste nieuws is dat de Mazda CX7 nu ook leverbaar is met een dieselmotor. Deze 2.2 CiTD presteert verdienstelijk, is relatief zuinig en bovendien is de uitstoot dankzij SCR minder schadelijk. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk goed haalbaar.
Juist de CX7 is niet bedoeld als luxe terreinauto, maar als reisauto voor avontuurlijke vakanties. De combinatie van de forse omvang van de auto en de rust van de nieuwe dieselmotor maakt de CX7 tot een heerlijke kilometervreter; een testrit naar de Oostenrijkse wintersportgebieden heeft dat overtuigend bewezen.