Mazda CX-60 2.5 e-SkyActiv PHEV Homura Limited | Navigatie | Stoelgeheugen | Stoelverwarming/-Verkoeling | Stuurverwarming |

€ 47.945,-

Bouwjaar 28-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 21.860 km
Deuren 5
Kenteken T-688-DF Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 241 kW (328 pk)

Mazda CX-60 2.5 e-SkyActiv PHEV Homura Limited | Navigatie | Stoelgeheugen | Stoelverwarming/-Verkoeling | Stuurverwarming |


€ 47.945,-

Algemeen

Bouwjaar 28-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 21.860 km
Deuren 5
Kenteken T-688-DF Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 241 kW (328 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Louwman Mazda Roosendaal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bredaseweg 241
Postcode 4705 RN
Plaats Roosendaal
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)165 - 575000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.louwman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2022 - 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 241 kW (328 PK)
Vermogen elektromotor(en): 129 kW (175 PK)
Vermogen brandstofmotor: 141 kW (192 PK)
Koppel: 261 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 475 x 189 x 168 cm
Wielbasis: 287 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.970 kg
Laadvermogen: 697 kg
GVW: 2.667 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 33 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal

Modern design en bijzondere techniek bepalen de kwaliteiten van de hybride Mazda CX-60. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. De auto is voorzien van een mooie en comfortabele lederen bekleding. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. In dit voertuig hoeft u nooit meer kou te lijden dankzij functies als stoelverwarming en verwarmbare achterbank, evenals een verwarmbaar stuur. Ook 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten horen tot de voorzieningen op deze auto.

Begeef u op de geweldige rit door de digitale wereld van mobiliteit waar alles wat u wenst voor comfort en veiligheid, wordt geprojecteerd op het digitale dashboard. De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. Dankzij Connected Services houdt u de auto nog gemakkelijker in topconditie. Elke dag. U bedient het full map navigatiesysteem en het audiosysteem met DAB-radio via knoppen op het stuur, of zelfs met uw stem. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. In complexe verkeerssituaties zorgt de kruisend verkeer detectie ervoor dat tegenliggers op het traject direct worden opgemerkt en geeft een waarschuwing. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van electronic climate control, regensensor, cruise control, keyless entry, isofix-aansluiting en bagage afdekhoes.

U geniet nog meer van het rijden met uw Mazda omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen. Onderweg worden ritfuncties naar keuze op de voorruit geprojecteerd met de head-up display. In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen. In deze Mazda vinden we verder een dodehoekdetector detectiesysteem, forward collision warning system, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesyste

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-60 | Een nieuw avontuur

Mazda begint aan een nieuw avontuur. Het nieuwe topmodel van het merk is niet langer een traditionele sedan, maar een SUV. De CX-60 is een "sports utility vehicle", ofwel een luxe terreinwagen voor recreatief gebruik. Dat is echter niet het enige nieuws. Met de CX-60 levert Mazda ook nog eens zijn eerste plug-inhybride. Hoe zal dit avontuur aflopen?

Autotest | Mazda CX-60 Een nieuw avontuur

De Mazda CX-60 is een grote SUV met plug-inhybride aandrijving. Helaas is merkbaar dat dit de 1e PHEV van Mazda is. Verfijning ontbreekt in de aandrijflijn en de binnenruimte is matig.

Plus

  • overtuigt met groots en luxueus gevoel
  • zeer snel
  • ook geschikt voor gebruik in het terrein

Min

  • weinig verfijning in plug-inhybrid aandrijflijn
  • ruimte achterin matig voor een auto van deze omvang
  • touch-screen geblokkeerd bij snelheid boven 15 km/u

Conclusie

Hoe loopt Mazda's avontuur met de CX-60 af? Met wisselende resultaten. Helaas is merkbaar dat dit de eerste plug-inhybrid is van Mazda. Deze techniek zou een auto sneller, soepeler, stiller en zuinige moeten maken. Echter, door de opzet die Mazda heeft gekozen is de CX-60 wel snel en zuinig, maar niet stil of soepel. En alhoewel er fundamenteel niets mis is met de aandrijflijn, weten andere merken de voordelen nog beter te benutten.

Het vorige topmodel, de Mazda6, was een echte specialist in het bieden van comfort op lange afstanden. De CX-60 is juist een alleskunner die naast luxe ook ruimte en terreinvaardigheid biedt. Ten opzichte van andere SUV's blinkt de CX-60 uit in de ergonomie en de bouwkwaliteit. Eind goed, al goed.

Deel deze advertentie