Bouwjaar | 14-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 19.870 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 241 kW (328 pk) |
€ 49.980,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 14-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 19.870 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 241 kW (328 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De SUV Specialist |
Contactpersoon | Ed van Bilderbeek |
Adres | Dorpsstraat 81 |
Postcode | 5731 JG |
Plaats | Mierlo |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28882406 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.desuvspecialist.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2022 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 241 kW (328 PK)
Vermogen elektromotor(en): 129 kW (175 PK)
Vermogen brandstofmotor: 241 kW (328 PK)
Koppel: 261 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 475 x 189 x 168 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.970 kg
Laadvermogen: 697 kg
GVW: 2.667 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 33 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
In perfecte staat verkerende en meest Luxe CX60 afkomstig van de Mazda dealer, de auto is voorzien met de volgende opties, Panorama dak, Adaptive Cruise Control,
20'' zwarte velgen, Stoel en stuur verwarming en Achterbank verwarming, Draadloze Apple Carplay, 360 graden camera, DAB radio, zwarte grille en accenten exterieur enz enz.
Nieuwprijs was rond de 70K. De auto wordt afgleverd met nog fabrieks garantie tot 2029 en zonder extra bijkomende afleverings kosten.
BTW is zakelijk aftrekbaar.
= Bedrijfsinformatie =
Ruim 20 jaar geleden zijn we gestart met de in-en verkoop van met name kleine occasions en door die jarenlange ervaring hebben we ook een goed netwerk opgebouwd. De laatste tijd merkten we dat er een grote behoefte is ontstaan voor SUV's, de auto's met een hoge instap en dan ook nog vooral met een automatische versnelling. Zodoende zijn we ons daar in gaan specialiseren en vindt u bij ons vooral jong gebruikte SUV's van een hoge kwaliteit.
Service en kwaliteit en een goede prijsverhouding blijven bij ons prioriteit nummer één!
Tel: 06-28882406
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-60 | Een nieuw avontuur
Mazda begint aan een nieuw avontuur. Het nieuwe topmodel van het merk is niet langer een traditionele sedan, maar een SUV. De CX-60 is een "sports utility vehicle", ofwel een luxe terreinwagen voor recreatief gebruik. Dat is echter niet het enige nieuws. Met de CX-60 levert Mazda ook nog eens zijn eerste plug-inhybride. Hoe zal dit avontuur aflopen?
De Mazda CX-60 is een grote SUV met plug-inhybride aandrijving. Helaas is merkbaar dat dit de 1e PHEV van Mazda is. Verfijning ontbreekt in de aandrijflijn en de binnenruimte is matig.
Plus
- overtuigt met groots en luxueus gevoel
- zeer snel
- ook geschikt voor gebruik in het terrein
Min
- weinig verfijning in plug-inhybrid aandrijflijn
- ruimte achterin matig voor een auto van deze omvang
- touch-screen geblokkeerd bij snelheid boven 15 km/u
Conclusie
Hoe loopt Mazda's avontuur met de CX-60 af? Met wisselende resultaten. Helaas is merkbaar dat dit de eerste plug-inhybrid is van Mazda. Deze techniek zou een auto sneller, soepeler, stiller en zuinige moeten maken. Echter, door de opzet die Mazda heeft gekozen is de CX-60 wel snel en zuinig, maar niet stil of soepel. En alhoewel er fundamenteel niets mis is met de aandrijflijn, weten andere merken de voordelen nog beter te benutten.
Het vorige topmodel, de Mazda6, was een echte specialist in het bieden van comfort op lange afstanden. De CX-60 is juist een alleskunner die naast luxe ook ruimte en terreinvaardigheid biedt. Ten opzichte van andere SUV's blinkt de CX-60 uit in de ergonomie en de bouwkwaliteit. Eind goed, al goed.