Bouwjaar | 10-03-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 32.386 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-426-SP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 143 kW (195 pk) |
€ 38.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-03-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 32.386 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-426-SP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 143 kW (195 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Elekgo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lange Vonder 5 |
Postcode | 5741 TT |
Plaats | Beek En Donk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 2007144 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.elektrisch-rijden.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R19
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 185 x 169 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 2.070 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Ervaar de perfecte combinatie van luxe, comfort en sportiviteit met deze prachtige Mazda CX-5 Skyactiv-G 194 in de kleur Jet Black uit 2022. Met slechts 32.386 km op de teller is deze SUV in topconditie en klaar voor nieuwe avonturen!
Uitgerust met een uitgebreide lijst van opties, biedt deze Mazda alles wat u nodig heeft voor een veilige en plezierige rijervaring. Geniet van de 360-camera voor een optimaal zicht rondom, het intuïtieve head-up display, en een geavanceerd multimedia systeem met navigatie en Carplay - perfect voor onderweg.
Met de adaptieve cruise control en dodehoek detector blijft u altijd veilig en ontspannen op de weg. En voor die koude dagen? De verwarmde voorstoelen en het stuur verwarming bieden het ultieme comfort. Bovendien zorgt de Keyless Go & Start technologie ervoor dat u met één druk op de knop de auto kunt starten.
= Bedrijfsinformatie =
Uw auto inruilen? Geen enkel probleem. Graag ontvangen wij foto's, kenteken en de tellerstand van uw huidige auto per whatsapp op 06 55 39 38 97.
4 uur voor vertrek naar Beek en Donk adviseren wij om uw daglimiet voor overboekingen te wijzigen (niet voor de pinlimiet, wij hebben namelijk GEEN pinapparaat).
Hier zit een tijdslot op van 4 uur bij Rabobank, ING & ABN. Dat wil zeggen dat het 4 uur duurt voordat u het bedrag kunt overboeken.
Tevens is het ook handig om, ter voorbereiding, van uw inruilauto de volgende zaken mee te nemen:
- Groene kentekenbewijs
- 9-cijferige code (Wanneer de code kwijt is, is dit eenvoudig online bij RDW op te vragen voor een kleine vergoeding, hier kunnen wij mee helpen.)
- Reservesleutel(s)
- Boekjes en onderhoudsfacturen
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Subsidie particulier elektrisch-rijden:
U krijgt €2.950,- subsidie als u in 2024 een nieuwe, volledige elektrische auto koopt. Voor een gebruikte elektrische auto krijgt u €2.000,-.
Voorwaar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.