Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 GT-M 4WD | Pano | Bose | Camera |

€ 28.945,-

Bouwjaar 27-08-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 89.050 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 GT-M 4WD | Pano | Bose | Camera |


€ 28.945,-

Algemeen

Bouwjaar 27-08-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 89.050 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van den Nieuwenhuijzen Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Varenschut 21A
Postcode 5705 DK
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 588988 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdnieuwenhuijzen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2018 - sep. 2019

Technische informatie
Koppel: 258 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.550 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg
Wielbasis: 270 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Energielabel: F

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

De Mazda CX-5 is ontworpen als een alleskunner waarmee u zowel in de stad als in de buitengebieden uit de voeten kunt. Een krachtige viercilinder benzinemotor en een prettige automatische transmissie zorgen voor de aandrijving van deze stoere Mazda. Het lederen interieur springt meteen in het oog; maar wat dacht u van het ultragemakkelijke elektrisch bediende glazen panorama dak en de elektrisch bedienbare achterklep? Zelfs als het buiten ijzig koud is, kunnen zowel de bestuurder als de passagiers op de achterbank snel opwarmen, dankzij de verwarmbare stuurwiel en de achterbankverwarming. In deze Mazda profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Elk van de vier camera's op deze auto draagt bij aan het creëren van een onbelemmerd uitzicht van 360 graden rondom de auto. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Naast handmatige bediening kunt u belangrijke functies met uw stem bedienen dankzij de ingebouwde spraakbediening. Het high performance audiosysteem staat garant voor een levendige en krachtige muziekweergave. Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het full map navigatiesysteem. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Mazda CX-5 samen. In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. De forward collision warning geeft een botswaarschuwing als een aanrijding dreigt met een voorligger. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Mazda bovendien head-up display, dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.

Daarbij wordt deze auto aan u geleverd met BOVAG Garantie. U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit te reserveren.

= Bedrijfsinformatie =

Onze auto's worden geleverd met 12 maanden BOVAG-Garantie. Afleverpakket bedraagt € 695,-. Hiervoor krijgt de auto een afleverbeurt, professioneel poetsbeurt en nieuwe APK . V.d Nieuwenhuijzen Auto's is ru

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie