Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 192 GT-M 4WD Trekhaak | Pano | Leder | Memory | Bose | FULL OPTION

€ 28.940,-

Bouwjaar 05-01-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 82.624 km
Deuren 5
Kenteken RP-575-S Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 141 kW (192 pk)

Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 192 GT-M 4WD Trekhaak | Pano | Leder | Memory | Bose | FULL OPTION


€ 28.940,-

Algemeen

Bouwjaar 05-01-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 82.624 km
Deuren 5
Kenteken RP-575-S Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 141 kW (192 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autopunt van Herpen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sassenheimseweg 76
Postcode 5258 HL
Plaats Berlicum
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 5031224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autopuntvanherpen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2017

Technische informatie
Koppel: 256 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 194 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 455 x 184 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.460 kg
Laadvermogen: 683 kg
GVW: 2.143 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Black/pure white
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,1 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Autopunt Zekerheidspakket:
Autopunt zekerheidspakket:  (inbegrepen in de verkoopprijs)
(aankoopprijs vanaf € 5.000,-)
? Kilometerhistorie gegarandeerd
? Nieuwe APK-keuring van minimaal 12 maanden
? Vloeistoffen check
? Rdw Tenaamstellingskosten
? 12 maanden garantie


Optioneel Autopunt Extra zekerheidspakket zie www.vanherpen.nl
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Zeer nette Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 192 GT-M 4WD. Deze auto is uitgevoerd in de prachtige kleur Titanium Flash Metallic, dit combineert zeer goed met de 19 inch lichtmetalen Diamond Cut velgen. In het interieur is de smaakvolle samenstelling voortgezet, er is namelijk gekozen voor witte lederen bekleding.

Ook is deze auto uitgevoerd als GT-M en is voorzien van alle mogelijke opties, de auto is full option.
Tot de eindeloze optielijst behoort onder andere navigatie, adaptive cruise control, parkeersensoren voor en achter, 360 camera, panoramadak, elektrisch verstelbare stoelen met geheugenfunctie, Bose Audio, stuur- en stoelverwarming, achterbankverwarming, lane assist en nog veel meer.

Tevens is deze auto ook voorzien van een afneembare trekhaak waardoor deze tot wel 2000 KG mag trekken.

Ook is deze Mazda altijd netjes onderhouden.

16-01-2019   21.045 KM   Onderhoudsbeurt
10-01-2020   26.063 KM   Onderhoudsbeurt
08-04-2021   38.039 KM   Onderhoudsbeurt
06-04-2022   49.600 KM   Onderhoudsbeurt
08-09-2023   71.850 KM   Onderhoudsbeurt Remblokken voor
10-06-2024   79.658 KM   Onderhoudsbeurt

Deze prachtige Mazda is origineel Nederlands en komt van de 2e eigenaar. Er is altijd zorgvuldig met de auto om gegaan wat resulteert in een zeer nette auto, zo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie