![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 28-05-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.976 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TF-024-N Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 141 kW (192 pk) |
€ 23.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-05-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.976 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TF-024-N Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 141 kW (192 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopunt van Herpen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sassenheimseweg 76 |
Postcode | 5258 HL |
Plaats | Berlicum |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5031224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopuntvanherpen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2017
Technische informatie
Koppel: 256 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.548 kg
Laadvermogen: 517 kg
GVW: 2.065 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Fijnstofuitstoot: 2 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Aantal eigenaren: 2
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Autopunt Zekerheidspakket:
Autopunt zekerheidspakket: (inbegrepen in de verkoopprijs)
(aankoopprijs vanaf € 5.000,-)
? Kilometerhistorie gegarandeerd
? Nieuwe APK-keuring van minimaal 12 maanden
? Vloeistoffen check
? Rdw Tenaamstellingskosten
? 12 maanden garantie
Optioneel Autopunt Extra zekerheidspakket zie www.vanherpen.nl
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Zeer nette Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 192 GT-M 4WD. Deze auto is uitgevoerd in Soul Red Metallic, dit combineert zeer goed met de 19 inch lichtmetalen Diamond Cut velgen. Tevens is deze auto ook voorzien van alle mogelijke opties af fabriek. Tot de uitrusting behoort onder anderen navigatie, cruise control, parkeersensoren voor en achter, achteruitrijcamera, vol lederen bekleding, memorystoelen. DAB radio, stoelverwarming, lane assist, dodehoeksensroen en nog veel meer.
Tevens is deze auto ook voorzien van een trekhaak waardoor deze tot wel 1800 KG kan trekken.
Wij hebben deze auto via inruil verkregen op het nieuwe type CX-5. De auto is afkomstig van de 2e eigenaar. De auto verkeerd zowel optisch als technisch in zeer goede staat en staat klaar voor zijn nieuwe eigenaar!
Inruil is mogelijk!
Autopunt zekerheidspakket: (inbegrepen in de verkoopprijs)
(aankoopprijs vanaf € 5.000,-)
? Kilometerhistorie gegarandeerd
? Nieuwe APK-keuring van minimaal 12 maanden
? Vloeistoffen check
? 12 Maanden garantie
Er kan uitzondering op de regel gemaakt worden door ons, dit zal altijd aangegeven worden en dit staat tevens ook in de tekst vermeld.
Autopunt Extra zekerheidspakket: € 695,-
(aankoopprijs vanaf € 5.000,-)
Naast alles wat u krijgt in het Autopunt Zekerheidspakket ontvangt u:
? 12 maanden BOVAG garantie
&nb
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
![Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10184/mazda-cx-5-25-skyactiv-g-194-pk-homura-automaat.jpg)
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.