Bouwjaar | 2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.668 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-975-TX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 143 kW (195 pk) |
€ 26.955,-
Algemeen
Bouwjaar | 2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.668 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-975-TX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 143 kW (195 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van Gerwen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Frits Verhagenstraat 2 |
Postcode | 5504 CC |
Plaats | Veldhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2532271 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vangerwenauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
De Mazda CX-5 is met zijn trekkracht (minimaal 1.800, tot 2.100 kg) de ideale caravanstrekker. Daarnaast is de CX-5 op meerdere fronten hoog: hij heeft een hoge instap, hoge trekkracht dus en een hoog afwerkingsniveau. Maar het zijn de rijeigenschappen die hem écht naar grote hoogte brengen.
Deze mazda is zeer rijk uitgerust met optie's en voorzien van een trekhaak en heeft een trekgewicht van 2000kg!!
Voor meer info over ons bedrijf zie WWW.VANGERWENAUTO.NL
De getoonde prijs is inclusief: tenaamstelling, geldige APK en technische controle.
Afhankelijk van de auto kunt u gebruik van onze service en garantiepakketten.
Afleverpakket Basis pakket (vanaf € 4500,-) (inbegrepen)
Deze occasion wordt u aangeboden met ons basis pakket. Hiervoor leveren wij deze auto met de volgende service en garantie voorwaarden*:
- Wettelijke garantie.
- Auto van binnen en buiten gereinigd.
- minimaal 3 maanden APK keuring.
Optioneel kunt u de kwaliteit van aflevering verbeteren met een van onze optionele service & garantiepakketten.
Afleverpakket BOVAG 12 maanden (optioneel meer prijs : € 695,00)
Voor extra zekerheid kunt u kiezen voor ons afleverpakket met 12 mnd BOVAGGARANTIE.
Dit zeer uitgebreide service & garantiepakket bestaat uit:
- Volledig gepoetst en gereinigd.
- Halfvolle tank brandstof.
- Mobiliteitsgarantie (12 maanden).
- APK keuring bij aflevering.
- Uitgebreide onderhoudsbeurt volgens BOVAG voorschrift.
Bovag garantie : 12 maanden BOVAG garantie
APK bij aflevering
Bovag 40 puntenBovag afleverpunten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.