Bouwjaar | 27-09-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.741 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 03-XZT-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 9.749,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-09-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.741 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 03-XZT-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carstore Tilburg B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 107 |
Postcode | 5015 AS |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83152592 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carstoretilburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Toonaangevende techniek en een hoge mate van degelijkheid, dat zijn enkele van de eigenschappen van Japanse auto's. Dat ziet u terug in deze Mazda CX-5. Met een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak beschikt deze Mazda over uitstekende prestaties. Er is een rijke uitrusting aanwezig in deze auto, waar onder meer ook stoelverwarming bij hoort. Dát scheelt brandstof, zo'n start-stopsysteem. En logisch, als u stilstaat voor het stoplicht hoeft de motor toch niet te draaien? In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Het audio-installatiesysteem en het origineel navigatiesysteem bedient u veilig met knoppen op het stuur. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van electronic climate control is voorzien. Soms heeft u meer parkeerruimte dan u denkt. Maar soms ook niet. De parkeersensoren vertellen precies hoeveel. De elektronische systemen in deze Mazda helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Met cruise control, keyless Go, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende buitenspiegels, lederen stuur en isofix-aansluiting is deze Mazda helemaal compleet.
In de Mazda CX-5 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Banden met te weinig lucht zorgen voor meer brandstofverbruik en meer uitstoot. Met het bandenspanningscontrolesysteem krijgt u op tijd een waarschuwing. Het accident avoidance system helpt aanrijdingen te voorkomen. Hill hold control voorkomt dat de auto achteruit rolt op een helling. Het systeem werkt als een automatische handrem die in- en uitschakelt als u dat wenst.
Nieuwsgierig geworden? Neem snel contact op om een afspraak te maken.
ORIGINEEL NEDERLANDSE AUTO MET NATIONAAL AUTOPAS UITDRAAI!
= Bedrijfsinformatie =
Elk bij ons aangekochte occasion word grat
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.