Mazda CX-5 2.0 Skylease+ Limited Edition 2WD // NAVI // CLIMA // CRUISE // TREKHAAK // BOSE PREMIUM AUDIO

€ 16.945,-

Bouwjaar 02-01-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 153.340 km
Deuren 5
Kenteken 3-ZJP-32 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 Skylease+ Limited Edition 2WD // NAVI // CLIMA // CRUISE // TREKHAAK // BOSE PREMIUM AUDIO


€ 16.945,-

Algemeen

Bouwjaar 02-01-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 153.340 km
Deuren 5
Kenteken 3-ZJP-32 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam SDL Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steenoven 28
Postcode 5626 DK
Plaats Eindhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2971559 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sdlautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2014 - feb. 2015

Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze dealeronderhouden Mazda CX-5 heeft 153340 kilometer gelopen, hij is van het bouwjaar 2015. Deze dealeronderhouden auto is van de eerste eigenaar. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Voorin is het 's winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. Xenonverlichting zorgt in het donker voor beter zicht. Tot de uitrusting van deze Mazda behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen en start-stopsysteem.

Formidabele geluidskwaliteit en een compleet spectrum van klank wordt geleverd door het high performance audiosysteem. Waarheen gaat de reis? Het full map navigatiesysteem brengt u trefzeker ter plekke! De auto is ook uitgevoerd met electronic climate control. Voor de belangrijkste functies van het geluidssysteem hoeft u uw blik niet van de weg te halen. De audiobediening bevindt zich op het stuur. Hoeveel ruimte u nog heeft bij het insteken? De parkeersensoren laten het weten! Da's gemakkelijk! En deze auto heeft ook regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening als standaard uitrusting.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Mazda CX-5 samen. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. Heuvelop stilstaan was vroeger een kunstje. Met de hill hold control gaat het volautomatisch. Met voorzieningen als dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.

Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!

= Bedrijfsinformatie =

De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK van minimaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie