Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165pk Homura Limited | NL-auto | Trekhaak | 100% Dealer onderhouden label

€ 39.995,- incl. BTW

Bouwjaar 17-01-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 48.085 km
Deuren 5
Kenteken S-652-FD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165pk Homura Limited | NL-auto | Trekhaak | 100% Dealer onderhouden label


€ 39.995,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-01-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 48.085 km
Deuren 5
Kenteken S-652-FD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Knijnenburg Autobedrijf
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Blaarpeelweg 12
Postcode 5764 PP
Plaats De Rips
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)493 - 599541 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoknijn.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2022 - jan. 2022
Referentienummer: 3260 - 92

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 185 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 12 maanden (zonder meerprijs): https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
- Afleverpakket 1 (€ 295): Uw nieuwe auto krijgt een kleine onderhoudsbeurt, nieuwe A.P.K., eventuele modificaties, N.A.P. kilometerstand controle, minimaal 10 liter brandstof en alle 4 de banden hebben minimaal 3,5mm profiel.
- Afleverpakket 2 (€ 495): Uw nieuwe auto krijgt een grote onderhoudsbeurt, nieuwe A.P.K., eventuele modificaties, N.A.P. kilometerstand controle, minimaal 20 liter brandstof, alle 4 de banden hebben minimaal 3,5mm profiel en 12 maanden mobiliteitsservice met Europa dekking.

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Origineel Nederlandse Mazda CX-5 in de Homura Limited uitvoering!
Dankzij de krachtige en efficiënte 2.0 SkyActiv-G motor met 165 pk heeft deze auto een maximaal trekgewicht van 2.000 kilogram.
Uiteraard is de trekhaak op deze CX-5 al gemonteerd.
Daarnaast zijn zaken als matrix led koplampen, rondom zicht camera, addaptieve cruise control en een head-up display aanwezig.
De stoelen zijn met half leder/alcantara bekleed, beide stoelen en het stuurwiel zijn verwarmbaar.
De bestuurdersstoel is elektrisch verstelbaar.

= Bedrijfsinformatie =

Graag nodigen wij u uit om een kijkje te komen nemen in onze showroom. De koffie staat bij ons altijd klaar.

U vind bij ons hoofdzakelijk producten van de Volkswagen - Audi groep.

Al onze auto's staan volledig gepoetst en ruim opgesteld in onze showroom. Onze vraagprijzen zijn Inclusief 12 Maanden BOVAG Garantie, enkele auto's zijn hierop volgens de BOVAG normen een uitzondering. Onze auto's worden altijd geleverd met een geldige, en indien nodig nieuwe A.P.K.  Veel van onze auto's staan reeds rijkla

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie