Bouwjaar | 02-11-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 171.204 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 18.745,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-11-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 171.204 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Brabant |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Korte Huifakkerstraat 14 |
Postcode | 4815 PS |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)76 - 2045040 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumbrabant.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 201 km/u
Maten
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.335 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 715 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Van harte welkom bij Autocentrum Brabant!
Wij hebben een ruim aanbod aan financieringsmogelijkheden en ook het inruilen van uw huidige auto doen wij graag voor u. Mocht u op afstand alvast graag een prijs indicatie ontvangen, dan kunt u ons foto's zenden via Whatsapp (076-2045040). Verder zijn vrijwel al onze auto's afkomstig van de eerste eigenaar en is de complete onderhoudshistorie inzichtelijk.
Onze geadverteerde prijs is inclusief geldige APK, het tenaamstellen van uw nieuwe auto en het vrijwaren van uw eventuele inruilauto. Een afleverbeurt en 12 maanden autotrust uitgebreide garantie bieden wij aan tegen meerprijs. Voor een stuk extra zekerheid. Welke indien nodig ook in uw woonplaats of tijdens uw autovakantie/zakenreis door Europa van toepassing is. Voor meer informatie neem contact op met een van onze verkopers.
Let op! Als u voornemens bent om de auto op dezelfde dag als de bezichtiging mee te nemen. Verhoog u limiet voor online overboeken bij u bank! Wij beschikken niet over een pinautomaat.
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Op voornoemde openingstijden bent u van harte welkom in onze showroom. Hoewel wij gedurende deze tijden geopend en bereikbaar zijn, is het aan te raden om van tevoren contact op te nemen voor een afspraak indien u bij ons langs wenst te komen voor een specifieke auto. Het kan namelijk zijn dat deze op een andere locatie staat.
U kunt ons voor een afspraak, proefrit of meer informatie bereiken op telefoon-/Whatsapp nummer 076 - 204 50 40.
Graag zien wij u in onze showroom.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.