Mazda CX-5 2.0 SAG 165 TS+

€ 23.750,-

Bouwjaar 22-11-2017
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 97.032 km
Deuren 5
Kenteken RG-043-X Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SAG 165 TS+


€ 23.750,-

Algemeen

Bouwjaar 22-11-2017
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 97.032 km
Deuren 5
Kenteken RG-043-X Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Sprundel Mobiliteit
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steenspil 38
Postcode 4661 TZ
Plaats Halsteren
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 13161961 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website vansprundelmobiliteit.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Wij als van Sprundel Mobiliteit staan voor kwaliteit en helderheid. Wij adverteren altijd met rijklaarprijzen waar geen afleverkosten meer bij komen. Omdat wij vertrouwen hebben in de producten die wij verkopen, krijgt u altijd garantie op de auto.
Standaard is dat 3 maanden of 5000km garantie op de aandrijflijn en 12 maanden wettelijke garantie.
Deze garantie kan worden uitgebreid tot een leeftijd van 8 jaar en max 150.000km, afhankelijk van het optionele afleverpakket en/of verzekering die aangeboden wordt op deze auto!

"Ik ben een autoliefhebber die klaar staat voor iedereen die om zijn auto geeft."


Afleverpakket Premium (optioneel meer prijs : € 795,00)

Deze auto wordt afgeleverd met:
* Tenaamstelling van de auto
* Vrijwaring van inruilauto
* 12 maanden max. 20.000km Bovag garantie (mits onderhoud bij van Sprundel)
* Schoonmaakbeurt
* Vloeistoffen controle
* Minimaal 6 maanden Geldige APK
* 6 maanden onderhoudsvrij
* Minimaal 2,5mm profiel op de banden
* Vervangen slijtagedelen indien nodig binnen 7500km/6 mnd
* 1/4 tank brandstof
* 24/7 Pechservice 12 mnd tot 20.000km (evt vervangend vervoer in overleg)

Op 4 x 4 auto's en alle auto's met meer dan 250PK geldt een meerprijs op aanvraag. Op dit pakket zijn de Bovag garantievoorwaarden van toepassing. Zie www.bovag.nl voor meer informatie.

Bovag garantie : 12 maanden BOVAG garantie
12 maanden wettelijke garantie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie