Bouwjaar | 19-07-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.047 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
€ 18.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-07-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.047 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | SDL Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Steenoven 28 |
Postcode | 5626 DK |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2971559 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sdlautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb. 2012 - feb. 2015
Technische informatie
Koppel: 208 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 197 km/u
Ledig gewicht: 1.350 kg
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Energielabel: C
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
In het moderne verkeer hebt u achter het stuur van de Mazda CX-5 altijd de controle. Deze auto komt uit 2016. Deze SUV wordt aangedreven door een krachtige viercilinder benzinemotor. Tijdens de koude maanden is stoelverwarming een voorziening die u niet wilt missen. Met de krachtige xenonverlichting heeft u optimaal zicht in het donker. Bij de uitrusting van deze Mazda horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen en metallic lak.
De achteruitrijcamera levert eersteklas parkeerservice. U weet precies hoeveel ruimte u nog heeft, in beeld en geluid. Het Bose audiosysteem is speciaal ontwikkeld voor optimale geluidskwaliteit in de auto. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Relaxt rijden is meegeleverd in de vorm van cruise control. Met Bose-audioinstallatie, navigatiesysteem, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en isofix-aansluiting is deze auto helemaal compleet.
In de Mazda CX-5 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Fijne optie, die hill hold control. U mag ook automatische hellingproef zeggen. Want dat is het. Geen millimeter achteruit rollen bij het wegrijden. Autorijden wordt steeds makkelijker en veiliger. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.
Als u wilt, kunt u een proefrit maken met deze Mazda CX-5. Bel of mail ons nu voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK van minimaal 6 maanden.Tenzij anders besproken! De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad. Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan. kijk op de website voor de verschillende mogelijkheden www.sdlautomotive.nl onder het kopje garantie. Deze advertentie is met veel zorgvuldigheid opgemaakt. Toch kan het zo zijn dat er door de complexiteit opties over het hoofd worden gezien, of per ongeluk worden aangevinkt. Controle
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.