Bouwjaar | 10-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.002 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-793-ZS Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
€ 24.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.002 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-793-ZS Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bochane Auto II Tilburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Hatterasstraat 11 |
Postcode | 5015 BB |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5443330 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bochane.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Typenummer: DFS6EBE
Technische informatie
Koppel: 224 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 440 x 180 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.366 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.965 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie; 12 maanden wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
Stijlvol en veelzijdig, dat zijn misschien wel de belangrijkste kenmerken van de Mazda CX-30. Dit exemplaar is bovendien voorzien van verschillende systemen die het autorijden aangenamer en veiliger maken. Met de huidige benzineprijzen is deze hybride motor van deze auto misschien wel de allerbeste oplossing. Zuiniger, schoner en toch van alle markten thuis. Verwen uzelf met het lederen interieur in deze auto. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Koude handen? Da's voorbij met het verwarmd stuurwiel. Pak aan! Ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
Soepel inparkeren in de krapste parkeervakken. De achteruitrijcamera maakt het mogelijk. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De meest gebruikte voertuigfuncties laten zich met behulp van uw stem bedienen. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Pech oplossen en zelfs voorkomen? Gaat eenvoudig. Via Connected Services heeft u alle data in de hand, gewoon op de smartphone! De Mazda is standaard voorzien van: premium audiosysteem, full map navigatiesysteem, automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry.
Deze Mazda is voorzien van verschillende intelligente veiligheidsvoorzieningen. Ze kijken tijdens het rijden als het ware met u mee, ze signaleren potentieel gevaarlijke situaties en in een aantal gevallen kunnen ze ook ingrijpen. Recht voor u ziet u de weg én alle dashboardinformatie dankzij de head-up display Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest&#
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje
SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?
De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Moderne, onderscheidende motortechniek
- Veel aandacht voor detail
Min
- Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
- Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
- Geen touchscreen
Conclusie
Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.
Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.