Bouwjaar | 10-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 124.944 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 137 kW (187 pk) |
€ 22.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 10-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 124.944 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 137 kW (187 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuys Dongen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stoomberg 2 |
Postcode | 5101 AA |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53509662 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuysdongen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 137 kW (186 PK)
Vermogen elektromotor(en): 5 kW (7 PK)
Vermogen brandstofmotor: 132 kW (179 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 204 km/u
Ledig gewicht: 1.366 kg
Wielbasis: 266 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Schitterende Mazda CX 30 2.0 e-SkyActiv-X M Hybrid (186pk) Aut 100th Anniversary Edition! Automaat! 1e Eigenaar! Volledig dealeronderhouden! 2 Sleutels aanwezig! Full Options! O.a. voorzien van: Elektrisch bedienbaar Schuifdak! Afneembare Trekhaak! Key_less Entry/Start! Head-Up Display! Lederen bekleding met stoelverwarming! Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met memory! 18" Licht metalen velgen! 360 Camera! Parkeersensoren rondom! Privacy Glass! Led (dagrij) verlichting! Elektrisch bedienbare achterklep! Adaptieve Cruise Control! BOSE Soundsystem! Stuurverwarming! Navigatiesysteem! Apple/Android Carplay! Bluetooth! etc. etc. Recent onderhoud genoten (121530km!) Meerprijs 12 maanden garantie € 950,-!
= Bedrijfsinformatie =
Ook via Whatsapp kunt u ons bereiken op nummer 06-53509662! Om teleurstelling te voorkomen gelieve van te voren te bellen!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje
SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?
De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Moderne, onderscheidende motortechniek
- Veel aandacht voor detail
Min
- Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
- Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
- Geen touchscreen
Conclusie
Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.
Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.