Bouwjaar | 30-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 65.394 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-420-NR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 137 kW (187 pk) |
€ 26.495,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 65.394 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-420-NR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 137 kW (187 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VD Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Waardsestraat 22 |
Postcode | 5388 PP |
Plaats | Nistelrode |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 612333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R18
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 154 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.430 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.965 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie; 1/4 tank brandstof, Afleverbeurt, APK (korter dan 6 maanden), Autotrust Instap 30.000 km of 12 maanden, Reinigingsbeurt in- en exterieur, Tenaamstelling, Vrijwaring inruilauto
Deze voorwiel aangedreven Mazda CX-30 uit 2021 heeft een mild-hybrid benzinemotor en levert een maximum vermogen van 137 kW (186 pk) met een topsnelheid van 204 km/h en een maximum koppel van 240 Nm. Het gemiddeld verbruik bedraagt volgens de fabrikant 6,1 l/100km (1 op 16,4).
De Mazda CX-30 komt van de eerste eigenaar en beschikt over 2 sleutels.
Het maximum trekgewicht bedraagt 1300 kg, naar wens kunnen wij tegen meerprijs de auto voorzien van een trekhaak.
Geen Afleverkosten!!
Deze prijs is inclusief:
*Autotrust garantie (Instap pakket) 12 maanden of 30.000 km
*Afleverbeurt
*APK (minimaal 6 maanden)
*Tenaamstelling
*Vrijwaring van inruilauto
*Reinigingsbeurt in- en exterieur
*1/4 tank brandstof
Financiering nodig? Geen probleem! Neem contact met ons op, dan bekijken we samen de mogelijkheden.
= Bedrijfsinformatie =
Mocht dit niet de auto voor u zijn, kijk dan verder in de rest van onze advertenties.
Inruil van uw huidige auto is mogelijk bij ons.
Om teleurstelling te voorkomen bel altijd voor vertrek!!
Graag tot ziens bij VD Cars!
Waardsestraat 22, Nistelrode
Bel: 0412-612333
E-mail: info@vdcars.nl
Whatsapp: 06-41905165
**Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten.**
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje
SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?
De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Moderne, onderscheidende motortechniek
- Veel aandacht voor detail
Min
- Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
- Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
- Geen touchscreen
Conclusie
Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.
Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.