Bouwjaar | 28-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 105.681 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-397-KS Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 28-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 105.681 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-397-KS Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dekrie Auto's B.V. |
Contactpersoon | Hans |
Adres | Wolput 18 |
Postcode | 5251 CG |
Plaats | Vlijmen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5213636 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dekrie.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2019 - feb. 2021
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 5 kW (7 PK)
Vermogen brandstofmotor: 90 kW (122 PK)
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 154 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 632 kg
GVW: 1.927 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Deze originele Nederlandse auto is van de 1e eigenaar en altijd dealer onderhouden.
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom om vrijblijvend te komen oriënteren. Dekrie Auto's, aanbevolen door collega dealerbedrijven en al méér dan 35 jaar een begrip in autoland. Ruim aanbod tegen scherpe prijzen bij hét occasioncenter van Brabant.
Diverse garantie/servicepakketten bespreekbaar. Locatie showroom: Wolput 18 in VLIJMEN. T: 013-5213636 / WhatsApp: 06-33253284 / E: info@dekrie.nl / W: www.dekrie.nl (Onder voorbehoud van SE&O).
Wij maken elke advertentie met de meeste zorgvuldigheid.
Het kan echter voorkomen dat uit de automatische voertuiginformatie een optie of accessoire naar voren komt die helaas toch niet op de auto aanwezig is.
Gelukkig gebeurt dit maar heel zelden.
Wil je absolute zekerheid! neem dan even contact met ons op of bezoek onze showroom.
* GOEDE INRUILPRIJZEN.
* DIKKE DEAL DAGEN BIJ DEKRIE.
* INRUIL VAN UW AUTO IS ALTIJD MOGELIJK.
* VOOR BEZICHTIGING, GRAAG EEN AFSPRAAK MAKEN.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje
SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?
De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Moderne, onderscheidende motortechniek
- Veel aandacht voor detail
Min
- Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
- Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
- Geen touchscreen
Conclusie
Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.
Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.