Bouwjaar | 26-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.394 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
€ 21.666,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.394 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Accent Best BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Dommel 12 |
Postcode | 5684 PN |
Plaats | Best |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 378554 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-accent.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2022
Technische informatie
Koppel: 206 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 428 x 177 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.192 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.727 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis:
Altijd 12 maanden BOVAG-garantie
Bij Auto Accent bieden we al onze auto's aan met 12 maanden BOVAG-garantie (mits ze jonger dan 10 jaar zijn en minder dan 200.000km op de teller hebben).
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden
Je rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Mazda CX-3. Het is een auto van het bouwjaar 2019. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Een weldaad voor jou en je bijrijder: deze Mazda CX-3 heeft verwarmbare voorstoelen. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.
Onder alle omstandigheden perfect zicht op wat zich achter de auto afspeelt: de achteruitrijcamera zorgt ervoor! Spraakbediening verhoogt de veiligheid en het gebruiksgemak. De auto luistert naar jouw instructies en volgt ze op. Het full map navigatiesysteem zorgt ervoor dat je altijd de juiste en snelste route vindt. Radarsensoren aan de achterkant van de auto zorgen voor een achteropkomend verkeer waarschuwing als de afstand tot het verkeer achter te klein wordt. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Ook sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel zijn aan boord.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Mazda CX-3 samen. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als je onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat. De brake assist zorgt voor een kortere remweg tijdens een noodstop. Verder is deze auto uitgerust met head-up display, dodehoekdetectie, hill hold functie en bandenspanningcontrol
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.