Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M AUTOMAAT/ DODE HOEK DETECTIE/ STUURVERWARMING

€ 19.450,-

Bouwjaar 04-07-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.768 km
Deuren 5
Kenteken R-425-LH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M AUTOMAAT/ DODE HOEK DETECTIE/ STUURVERWARMING


€ 19.450,-

Algemeen

Bouwjaar 04-07-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.768 km
Deuren 5
Kenteken R-425-LH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Oostendorp Jos van Boxtel Oss
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Longobardenweg 21
Postcode 5342 PL
Plaats Oss
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)412 - 643355 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.oostendorp-auto.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2022

Technische informatie
Koppel: 204 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 428 x 177 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.170 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Bovag garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

Voor deze Mazda CX-3 moet u snel zijn, want die gaat aandacht krijgen. Net binnen, maar daar blijft-ie niet lang! De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Houdt u van een luxe uitstraling? Dan is het lederen interieur een heel aantrekkelijke extra! De stoelen zijn verwarmd en bieden ook in winterse kou een comfortabele zit. Opwarmen in koude dagen? Pak het verwarmd stuurwiel met beide handen aan! Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Een handige optie is de achteruitrijcamera. Achteruitrijden, inparkeren en manoeuvreren gaat gemakkelijker dan ooit. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Hoog, laag, midrange: het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek in deze auto. Ook over uw schouder ziet u onderweg niet alles wat er aan de achterzijde gebeurt. Daarom heeft deze Mazda CX-3 een achteropkomend verkeer waarschuwing. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Natuurlijk behoren dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. Om te voorkomen dat u tijdens lange ritten achter het stuur in slaap valt, is deze auto voorzien v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie