![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 20-10-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 377.695 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 79-KDG-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.184 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 20-10-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 377.695 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 79-KDG-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.184 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kayallah |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | spaarpot 103a |
Postcode | 5667 KW |
Plaats | Geldrop |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20764594 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kayallah.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Mazda 6 Sportbreak 2.2 CiTD TS Business plus Bj. 10/2009km 377695 motor defect auto start niet
Mazda 6 Sportbreak 2.2 Di TD Business plus Bj. 10/2009
- Kenteken: 79-KDG-3
- Merk: Mazda
- Model: 6 Sportbreak
- Tellerstand: 377695 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2009
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 2184 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R2
- Vermogen: 120 kW / 163pk
- Ledig gewicht: 1475 kg
- Max. trekgewicht: 1600 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 479 cm
- Hoogte: 1490 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 484 - 506 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
Infotainment
- CD-wisselaar
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Kayallah
spaarpot 103a
5667KW Geldrop
+31620764594
kayallah@hotmail.com
www.kayallah.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 6 | Zesjes-cultuur
Een zesjescultuur wil zeggen dat men precies genoeg doet om geen klachten te krijgen. Bij Mazda denken ze daar heel anders over. De "6" is namelijk het topmodel van Mazda! En sinds de introductie van het model heeft Mazda continu geluisterd naar de wensen van de klant. Om de "6" nog beter te maken, is de auto zelfs verbeterd voor modeljaar 2015.
![Autotest | Mazda 6 Zesjes-cultuur](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/258/mazda-6.jpg)
Na een facelift is de Mazda6 weer helemaal bij de tijd. De auto overtuigt als topmodel van Mazda met sublieme rijeigenschappen en moderne elektronica.
Plus
- sportieve ondertoon
- moderne techniek
- comfortabel
Min
- mager geluid standaard audiosysteem
- touch screen alleen te bedienen bij stilstaande auto
Conclusie
Een zesjescultuur betekent bij Mazda iets heel anders dan bij de gemiddelde student. De zes is het topmodel van Mazda. En om die titel te kunnen behouden is de auto voorzien van de laatste stand van de techniek. Dat was nodig, want inmiddels ging de Mazda3 verder op mechanisch vlak en had de kleine Mazda2 geavanceerdere elektronica aan boord.
In vergeklijking met soortgelijke auto's van andere merken biedt de Mazda6 nu alles wat mag worden verwacht op het gebied van afwerkingskwaliteit, comfort en veiligheid. Op motorisch gebied onderscheidt Mazda zich door nadrukkelijk niet te kiezen voor kleine motoren, maar door bestaande techniek te verfijnen. Als het gaat om de rijeigenschappen had de Mazda6 al een voorsprong en die is dankzij het vernieuwde onderstel alleen maar vergroot.