Bouwjaar | 16-08-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-985-GF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-08-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-985-GF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf T. van Mensvoort |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Valkenswaardseweg 32 |
Postcode | 5595 CB |
Plaats | Leende |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2062683 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanmensvoort.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2006 - 2008
Technische informatie
Koppel: 110 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 163 km/u
Maten
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.025 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 1.510 kg
Max. trekgewicht: 600 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket overig:
Inclusief geldige APK
Tenaamstellen
Beperkte garantie in overleg
Export prijs zo mee! Prijs is vast!
Wij gaan niet voor de "laagste" prijzen maar wij streven naar service en kwaliteit. Onze auto's worden technisch nagekeken door onze monteurs in onze eigen werkplaats.
Wij staan "achter" onze auto's en daarom verkopen wij onze auto's met garantie. Dit kan 3 maanden of 6 of 12 maanden BOVAG garantie zijn. Mits dit anders staat vermeld!
Wij berekenen een afleveringspakket om de auto zo goed en netjes mogelijk rijklaar te maken en zodoende de kwaliteit te waarborgen.
Om teleurstelling te voorkomen even informeren of de auto (nog) aanwezig is alvorens te komen kijken!!
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 08.30u tot 18.00u en zaterdags van 09.30u tot 17.00u.
Al onze advertenties zijn met grootst mogelijke zorg samengesteld, fouten zijn echter nooit uitgesloten. Controleer daarom altijd de zaken die uw keuze kunnen beïnvloeden.
Uw huidige auto inruilen is mogelijk!
Heeft u een vraag? Whatsapp ons! 0614611905
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda2 Hybrid | Twee in één
Een hybride is een bijzondere auto. Onder de motorkap zijn zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor te vinden. Toch neemt Mazda de term hybride wel heel letterlijk: de "Mazda2 Hybrid" is namelijk ook een mix van twee verschillende auto's! En die wonderlijke combinatie is vernieuwd voor 2024. Autozine legt uit hoe dat zit...
De Mazda2 Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de 2. De Hybride aandrijving zorgt voor betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik. Minder comfortabel, wel dynamisch.
Plus
- vlot, levendig en zuinig
- modernere uitrusting dan standaard Mazda2
- uitstekende rijeigenschappen
Min
- minder verfijnd dan standaard Mazda2
- weinig verschil met Toyota Yaris
- omslachtige procedure om snelheidswaarschuwing uit te schakelen
Conclusie
Waarom is de "Mazda2 Hybrid" twee in één? Omdat het een Mazda en een Toyota tegelijk is. En omdat er een benzine- en een elektromotor onder de motorkap liggen. Om met het eerste te beginnen: de Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de Mazda2. Onderhuids is de Mazda2 Hybrid een Toyota Yaris Hybrid. Aanpassingen aan de voor- en achterzijde geven de Mazda echter wel een eigen gezicht.
Mazda2 is deze samenwerking met Toyota aangegaan omdat een "full hybrid" een waardevolle aanvulling op het bestaande aanbod vormt. Een mild-hybrid is voordelig in aanschaf, maar biedt ook beperkte voordelen. Een plug-inhybrid zou te kostbaar zijn voor een compacte auto als deze. De "full hybrid" biedt een grote bijdrage aan het comfort, verbetert de prestaties en verlaagt het verbruik. Tegelijkertijd is de prijs gunstig.
Een nadeel van de samenwerking is dat het comfortabele, verfijnde, rustgevende karakter van de standaard Mazda2 verloren is gegaan. Daar staat tegenover dat het "donormodel" veel jonger is en daarom heeft de Mazda2 Hybrid een modernere uitrusting dan de standaard Mazda2. Zo biedt twee in één dus veel voordelen!