Bouwjaar | 2023 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 9.612 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-716-ZJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
€ 47.400,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2023 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 9.612 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-716-ZJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Huro Auto' s C.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weverstraat 8 |
Postcode | 5405 BN |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 296057 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.huro-autos.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Prachtige, niet van nieuw te onderscheiden, sportieve cross-over. Geweldige uitstraling als F-Sport Design in Iridium Metallic/ Obsidian Black two tone met originele F-Sport design 18" licht metalen velgen en vol zwart lederen interieur. Bovendien is deze auto rijk uitgerust met zeer veel opties, waaronder een elektrische achterklep, stoel en stuurwielverwarming en dodehoek-sensoren. De moderne hybride aandrijflijn combineert aansprekende prestaties met een zeer laag verbruik! Deze auto heeft nog fabrieksgarantie tot 28 februari 2028, bovendien kunt u gebruik maken van tot 10 jaar Lexus Relax garantie. Deze auto wordt afgeleverd inclusief onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema. Bent u geïnteresseerd in deze auto, neem dan gerust contact met ons op voor een bezichtiging en/of overtuigende proefrit.
Wij rekenen geen afleverkosten. Lease tegen scherpe tarieven. Meer foto's op onze website: www.huro-autos.nl. Voor meer info over deze auto kunt u bellen met Sieg Roefs, 0413-296057, appen op 06-42951584 of bezoek onze showroom, waar circa 75 Lexus en Toyota occasions binnen voor u staan opgesteld, aan de Weverstraat 8 Uden. Onze openingstijden zijn: maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur. zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. Disclaimer: Wij besteden de grootst mogelijke aandacht aan onze advertenties. Mocht er desondanks een fout in de advertentie aanwezig zijn, kan hier geen enkel recht aan worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus UX 300h | Meer karakter
Auto's van doorsnee merken zijn goed. Auto's van premium merken zijn beter. Tenminste, dat is de belofte. Een premium product moet meerwaarde bieden dankzij hogere kwaliteit, meer aandacht voor details, meer stijl en natuurlijk verfijndere techniek. Om "premium" te blijven is de Lexus UX vernieuwd voor modeljaar 2024. Maakt dat de UX beter?
De Lexus UX is een compacte SUV die het moet hebben van het typisch Japanse karakter. De UX combineert organische vormen met moderne techniek. De hybride is voor modeljaar 2024 sterk verbeterd.
Plus
- sterke, stille en zuinige hybride
- unieke combinatie organische vormen en moderne technologie
- uitstekende rijeigenschappen
Min
- hard kunststof op deurpanelen voor en achter
- 300e kansloos vanwege ChaDeMo-stekker
- middenconsole kan hinderlijk tegen knie drukken
Conclusie
De Lexus UX is aangepast voor modeljaar 2024. Bij de UX draait alles om verfijning en daarom is de auto voornamelijk onderhuids aangepast. Naast de verplichte nieuwe veiligheidsvoorzieningen krijgt de UX een moderne uitrusting om de vergelijking aan te kunnen met concurrenten van recentere datum. De verbeterde geluidsisolatie is als de meest waardevolle verbetering ervaren.
Daarnaast is de nieuwe hybride aandrijflijn een echte aanwinst. Deze levert betere prestaties bij een lager verbruik. Daarbij geeft de hybride meer rust dan voorheen dankzij een groter aandeel van de elektromotor.
Bovenstaande zaken zijn echter ook te vinden in een gewone Toyota, het moederbedrijf van Lexus. Het grote verschil zit in de mate van verfijning en in het uitgesproken karakter. Een doorsnee product moet de grootst mogelijke doelgroep aanspreken. De Lexus UX onderscheidt zich met een Japans karakter dat organische vormen en verfijnde techniek combineert. Alle technische en visuele aanpassingen zijn daarom met twee woorden samen te vatten: meer karakter.