Lexus LS 600h Executive

€ 34.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-08-2007
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 53.593 km
Deuren 4
Kenteken L-692-RZ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.969 cc
Vermogen 327 kW (445 pk)

Lexus LS 600h Executive


€ 34.950,-

Algemeen

Bouwjaar 17-08-2007
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 53.593 km
Deuren 4
Kenteken L-692-RZ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.969 cc
Vermogen 327 kW (445 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam OPC Classics B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Het Goorke 59
Postcode 4906 CZ
Plaats Oosterhout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)162 - 747911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.opcclassics.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2006 - 2012

Technische informatie
Koppel: 520 Nm
Aantal cilinders: 8
Tankinhoud: 84 liter
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 503 x 188 cm
Wielbasis: 297 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.245 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 2.730 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 219 g/km
Energielabel: C

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8 l/100km (1 op 12,5)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 421 - € 460 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

== Een ongekende luxe limousine! ==

Vele mensen denken dat je voor echt een luxe limousine louter op de Duitse automobielmarkt terecht kan. Oké, er zijn enkele uitzonderingen op de Britse automarkt te verzinnen, maar buiten Europa wordt er niet zo snel gekeken. Stopt u alstublieft hier even met lezen en ga eerst de fotoreportage van deze auto bekijken, voordat u verder leest.

Welkom in de Lexus LS 600H, een ongekend luxe limousine, die met ongekende klasse is ontworpen in Japan, maar uiteindelijk gefabriceerd is in België. En niet zomaar een auto, het is een auto van formaat en kwaliteit waar de meeste mensen versteld van staan. Niet voor niks is deze auto in de markt gezet als absolute concurrent van de premium executive limousines van de bekende Duitse merken. De wielbasis, de onderhuidse techniek, de uitstraling, het is allemaal tot in perfectie vervaardigd. Voorin huist een 395 PK sterke V8 benzinemotor, die ondersteund wordt door een 200 PK sterke elektromotor. Kortom, het gecombineerde vermogen van deze Lexus hybride limousine is meer dan indrukwekkend, ook in de positieve zin als het gaat om het brandstofverbruik.

Dit exemplaar betreft een originele LS 600H, welke in augustus 2007 nieuw is geleverd door de Toyota Lexus dealer in het Duitse Essen en sindsdien ook alleen maar door deze dealer onderhouden is en in bezit is gebleven van de eerste eigenaar. In 2021 door ons zelf naar Nederland gehaald en sindsdien eigendom geweest van iemand uit onze eigen kring. Er is ongekend weinig mee gereden en de actuele kilometerstand betreft slechts 47.345 KM. Deze Lexus LS is uitgerust met de meest uiteenlopende opties. Denk hierbij aan opties zoals stoelventilatie, elektrische verstelling met geheugen, dubbelglas, elektrische zonneschermen, vele assistentiesystemen en vele componenten met leder bekleed. Daarnaast is deze Lexus rijk gedocumenteerd qua onderhoudshistorie en originele documenten.

Interessant voor ondernemers, deze auto valt inmiddels in de yountimer regeling, waardoor deze Lexus fiscaal gezien gunstig zakelijk aangeschaft kan worden i.v.m

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Lexus LS | Pure verwennerij

In Japan is perfectie de norm, daarna is er ruimte voor verbetering. Een inmiddels klassiek schoolvoorbeeld van die denkwijze is de Lexus LS. In de regel biedt dit topmodel van het chique Japanse merk de laatste stand van de techniek, de fijnste materialen en maximaal comfort. De LS geeft zelfs een goed beeld van de toekomstige modellen van Lexus. Welke lekkernijen heeft de vijfde generatie van de Lexus LS te bieden?

Autotest | Lexus LS Pure verwennerij

De 5e generatie van de Lexus LS legt de nadruk niet op geavanceerde techniek, maar op design en gastvrijheid. De LS rijdt goed, maar verwent vooral degene die zich laat rijden.

Plus

  • overtuigt met uniek gevoel van gastvrijheid
  • prima rijeigenschappen
  • complete uitrusting, geen lange optielijst zoals bij de concurrentie

Min

  • infotainment-systeem nu al verouderd
  • motorgeluid te nadrukkelijk aanwezig
  • geen Internet-verbinding

Conclusie

De nieuwe Lexus LS is niet zozeer een opvolger, maar meer een variant op de voorgaande generaties. Niet langer wordt de Lexus LS gekenmerkt door vooruitstrevende techniek. In plaats daarvan gaat de auto slechts met zijn tijd mee, terwijl de LS op sommige punten zelfs ronduit conservatief is. De nieuwe LS zet vooral in op de presentatie en gastvrijheid, zoals alleen Japanners dat kunnen.

Of dit een goede of slechte ontwikkeling is, hangt af van de gebruiker. De chauffeur heeft minder baat bij de nieuwe insteek. De LS rijdt goed, maar staat niet langer op eenzame hoogte omdat andere merken een inhaalslag hebben gemaakt terwijl Lexus slechts bestaande technieken heeft doorontwikkeld.

Voor wie zich laat rijden, is de nieuwe insteek juist geweldig nieuws. Bij een limousine gaat het om luxe en verwennerij en dat is in overvloed aanwezig. Bovendien zorgt de Japanse stijl met warme materialen en organische vormen ervoor dat Lexus zich nadrukkelijk onderscheidt van de Europese concurrenten. Het doel van de makers van de LS was om zoveel comfort te bieden, dat de inzittenden beginnen met ontspannen zodra ze in de auto stappen en nog voor thuiskomst geheel zijn uitgerust. Daarin slaagt de nieuwe Lexus LS met vlag en wimpel.

Deel deze advertentie